Dietetyczny koktajl bananowo-jeżynowy

Od jakiegoś czasu się odchudzam.. tak znowu. Przynajmniej się staram:) Dziś chciałabym Wam pokazać sposób na moją idealną przekąskę w upalne dni. Jak jest bardzo gorąco to nie mam wogóle ochoty na jedzenie i pewnie jak każdy, dlatego często robię sobie koktajl owocowy. Nawet specjalnie do tego blender zakupiłam. Dodatkowego orzeźwienia dodają zmrożone owoce.


Do dzisiejszego użyłam banana dojrzałego (co u mnie jest mega wyjątkiem bo ja lubię jeszcze zielone banany, dojrzałego bym nigdy nie zjadła bo aż mnie skręca), mrożone jeżyny oraz mleko, ilość mleka zależy od gęstości koktajlu. Wszystko wrzucam do blendera i czekam aż wszystko się ze sobą połączy. 


Można również dodać maliny, brzoskwinie, truskawki i co się tylko zechce ;D

Smacznego:)


Komentarze

  1. Koktajl wygląda smakowicie ! Jedyne koktajle, które umiem robić to koktajl z jagodami, lub koktajl z truskawkami !
    Zapraszam Cię do mnie ;) http://hot-schot.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)