Cocolita i Rossmann, czyli znowu zgrzeszyłam

Kolejny post chwalipięty ;D Tak, tak to ja :) Dzisiaj pokaże Wam moje kolejne już zamówienie z Cocolita zakupy w Rossmannie i Biedronce.


Zamówienie miałam w planach już miesiąc remu ale komputer mi się zepsuł, trzeba było kupić nowy, pieniądze się rozeszły i musiałam czekać. Planowo miałam kupić coś w Minti ale ciągle pomadka którą chciałam była niedostępna, więc zdecydowałam się na Cocolite. 
Pierwsze co do koszyka wleciała kultowa paletka Makeup Revolution, Death By Chocolate. Długo oglądałam ją na blogach, filmikach aż w końcu postanowiłam że będzie moja.

Później wleciało jajeczko EOS o zapachu mleka kokosowego. To moje pierwsze jajeczko tak że wiem wiem jestem tysiąc lat za murzynami:)

Skoro mam paletkę to przydałby się pędzelek do blendowania cieni, więc wybór padł na Hakuro H77.

I poszukując szminki która wcześniej mnie interesowała, natknęłam się na cudo w którym od razu się zakochałam. Makeup Revolution Iconic Pro, Eats You Up Matte.


Teraz Biedronka i Rossmann:

W Biedronce kupiłam moje ukochane maseczki do włosów z Biovax. 1,99 zł.

Oraz zrobiłam zapas płatków kosmetycznych. 3 szt. za 5,99 zł.

W Rossmannie zrobiłam już większe zakupy.
Znowu będę niszczyć włosy rozjaśniaczem. Joanna Multi Blond 8,99 zł

Lato jest, ciężkie podkłady odstawiam więc będę używać kremu BB Under 20. 14,99 zł.

Oliwka Babydream. Nie, nie mam dzieci, oliwka jest dla mnie :D 6,99 zł

Potrzebowałam peelingu a w Rossie akurat promocja na Alterra peeling papaja i kokos. 6,99 zł.

Byłam ciekawa korektora pod oczy z Lovely więc idzie on pierwszy do testów. 8,29 zł.

Moja ulubiona maseczka do twarzy Ziaja zielona glinka też obowiązkowo musi być 1,59 zł.

Oraz dwie ostatnie rzeczy to szampony z  Head & Shoulders. Są to moje ulubione szampony ale nie o tym. Zauważyłam że są jakieś nowe, nie wiem czy to jakaś nowość czy po prostu ja je pierwszy raz widzę. Jeden jest włosy gęste i mocne 2w1 czyli szampon i odżywka a drugi przeciw wypadaniu włosów. Były w promocji za 11,99 zł.



Komentarze

  1. O tym peelingu z Alterry slyszalam, ze jest dosyc kiepski:( krem BB z under 20 rowniez aktualnie uzuwam, fajna alternatywa na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mleka kokosowego? Podziwiać, nie zniosłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mleka kokosowego? Podziwiać, nie zniosłabym :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)