Zmywacz ISANA z Rossmanna do usuwania hybryd


Hej :) Ostatnio pokazywałam Wam, że zaczęłam przygodę z hybrydami. Nadszedł dzień i wykonałam swój pierwszy hybrydowy manicure na święta. Aż w końcu stwierdziłam że jeden paznokieć mi się nie podoba i go przemaluje. Sięgnęłam po aceton i na polu widzenia zobaczyłam zmywacz do paznokci z Isana z acetonem, przypomniałam sobie że czytałam ostatnio iż on też usuwa hybrydę... Stwierdziłam, że skoro mam okazję to teraz go sprawdzę. 



Zmywacza Isana o zapachu migdałów, z wysokiej klasy olejkiem, używam już od bardzo dawna, idealnie zmywa lakier i w dodatku ładnie pachnie. I teraz mam kolejne zastosowanie.... bardzo sprawnie usuwa hybrydę. Standardowo namaczam wacik i pozostawiam na paznokciu kilka minut owijając sreberkiem (folia spożywcza). Następnie usuwam lekko drewnianym patyczkiem pozostałości, bo tak na prawdę hybryda schodzi cała. Można też spiłować część wierzchnią hybrydy przez co zmywacz lepiej się wchłonie. 




Rossmann`owski zmywacz nie wysusza skórek, nie niszczy płytki, pięknie pachnie, a przede wszystkim jest tani w porównaniu z czystym acetonem kosmetycznym.
125ml/ 3,99 zł
250ml/6,99 zł
Najczęściej sięgam po większą pojemność i przelewam sobie do mniejszej buteleczki. 

 

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)