♛ Wishlista na sierpień, czyli moje kolejne zachcianki♛

Sierpień i wrzesień będą miesiącami które na pewno będą obfitować w zakupy, a to ze względu że czekam mnie nowa szkoła. Więc trzeba kupić nowe ubrania, akcesoria no i jakieś kosmetyki też się przydadzą:D Oj czuje że mój portfel zbankrutuje :D Pewnie wszystko pokaże Wam jak już zakończę maraton po sklepach.
A dziś dodam taką moją małą chciejliste. Będą to rzeczy które na bank muszę zakupić :)


1. Na pierwszy ogień idzie torebka. Zamarzyła mi się lakierowana. Znalazłam taką na allegro i wydaje mi się być idealna, ale może znajdę jeszcze jakąś stacjonarnie. Tylko zastanawiam się czy wybrać czarną czy beżową. Doradzicie?


2. Tangle Teezer Compact. Mam już wersje Original i nie wyobrażam sobie korzystania z innej szczotki. Mam włosy rozjaśniane, suche, zniszczone i plączące się. Rozczesywanie mokrych włosów to była dla mnie katorga. Teraz to sama przyjemność. Kocham tą szczotkę. Gdy biorę zwykłą szczotkę do ręki już czuje jak moja głowa zaczyna boleć. Wersja Compact idealnie nada się do torebki i wszędzie będę mogła ją zabierać. Przeraża mnie tylko cena, ale w sierpniu mam imieniny to może komuś podpowiem jaki bym chciała prezent:D Myślę nad tą ze wzorem ust lub panterką.

3. Maska do włosów Kallos Keratin. Słyszałam o nie tyle dobrych opinii że chyba czas ją przetestować :)

4. Gumki do włosów invisibobble. Myślę by je w końcu zakupić. Mam grube i plączące się włosy. Nie wiem czy się sprawdzą też u mnie ale warto spróbować.

5. Brushegg. Nie jest to coś co koniecznie muszę mieć, ale przydało by się. Mam ostatnio fazę na pędzle, często ich używam a co za tym idzie też je często myje. Myślę że taki gadżet by ułatwił mi sprawę:)


6. Converse białe, krótkie. Chcę,chcę! Po prostu chcę ! Muszą być moje :D Idealne do gonitwy pociągu lub tramwaju :D


7. Bluzka Barbie z Cropp. Mega mi się podoba idealna dla mnie :D Mam nadzieje że gdzieś ją jeszcze spotkam;)




Komentarze