POSE Undereye Cream | Luksusowy krem pod oczy

Cześć :) Jakiś czas temu nawiązałam współprace z POSE. Dostałam do przetestowania krem do twarzy i krem pod oczy. Dziś przedstawie Wam krem pod oczy.



Od producenta:  Luksusowy, bardzo delikatny krem stworzony do stosowania na wrażliwą skórę w okolicach oczu. Zestaw starannie dobranych naturalnych składników odżywia, ochrania oraz nawilża Twoją skórę. Krem ten redukuje zmarszczki wokół oczu, przyspiesza odnowę komórek, łagodzi podrażnioną skórę oraz zmniejsza przezskórną utratę wilgoci. Eliminuje opuchnięcia oraz poprawia krążenie krwi co prowadzi do rozjaśnienia cieni wokół oczu. Inteligentne składniki jak kwas hialuronowy zapewniają odpowiedni poziom nawilżenia zgodnie z zapotrzebowaniem Twojej skóry. Krem ten, bogaty w kwasy tłuszczowe (GLA), zawiera wiele antyoksydantów redukujących uszkodzenia skóry spowodowane działaniem słońca i wolnych rodników oraz przywraca naturalny poziom PH. Przeznaczony dla wszystkich typów skóry.




Skład:  Aqua (Water), Vitis vinifera (Grapeseed) Oil, Simmondsia chinensis (Jojoba) Oil, Emulsifying Wax NF, Palm Stearic Acid, Sodium Hyaluronate, Oenothers biennis (Evening Primrose) Oil, Tocopherol (Vitamin E), Phenoxyethanol, Hamamelis virginiana (Witch Hazel), Xanthan Gum (Polysaccharide Gum), Salix nigra (Organic Black Willowbark) Extract, Mannan, Azadirachta indica (Neem) Oil, Rosmarinus officinalis (Rosemary) Oleoresin, Tetrasodium EDTA, Citric Acid, d-limonene.
>99 % składników pochodzenia naturalnego




 
Teraz trochę ode mnie. Krem znajduje się w ładnym, luksusowym opakowaniu z pompką. Pojemność to 30ml. Niestety cena trochę odpycha bo jest to aż 96 zł. Produktu starczy nam na długo ponieważ jest bardzo wydajny. Konsystencja kremu jest taka trochę wodnista, koloru takiej brudnej bieli (nie wiem jak to mogę inaczej określić) :D
Jeśli chodzi o działanie to hmm... Na początku gdy go zaczęłam używać trochę mnie podrażniał, moje oczy szczypały i swędziały. Dałam mu chyba 3 szanse no i w końcu się oczy przyzwyczaiły. Po regularnym stosowaniu skóra pod oczami stała się delikatna, zmarszczek nie mam wielkich ale też nie zauważyłam żeby zniknęły. Cienie pod oczami posiadam i muszę przyznać że od kiedy stosuje ten krem rozjaśniły się. Używam go tylko na noc bo niestety pod makijaż wogóle się nie nadaje, roluje się strasznie. Z wchłanianiem też mam mały problem. Ogólnie ma parę minusów ale dzięki temu że rozjaśnił cienie to jestem z niego zadowolona.



 

Komentarze