DERMEDIC Normacne preventi Płyn micelarny H2O skóra mieszana i tłusta

Hej:) Ostatnio nawiązałam współpracę z firmą Dermedic i dostałam od nich dość sporą paczuszkę. Dziś napiszę kilka słów o płynie micelarnym do skóry tłustej i mieszanej, czyli idealny dla mnie.

Dość długi czas używałam płynu z Biedronki jednak z nim wogóle się nie polubiłam i przerzuciłam się na chusteczki do demakijażu. Myślałam że już nigdy nie polubię żadnego płynu ale ten skradł moje serce.


Od producenta: Skutecznie usuwa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia. Nie wysusza skóry jak inne środki myjące.
Działa łagodząco i przeciwzapalnie. Ogranicza nadmierne przetłuszczanie.
Bez alkoholu. Hypoalergiczny.
Stosować rano i wieczorem. Zwilżyć płatek kosmetyczny preparatem i delikatnie, powolnymi ruchami zmywać twarz, szyję i dekolt. Do oczu przyłożyć wilgotny płatek, chwilę przytrzymać i delikatnie zmywać makijaż pionowymi ruchami w dół.
Zalecany do codziennego oczyszczania skóry mieszanej i tłustej, ze skłonnością do zmian trądzikowych.
Składniki aktywne: Woda termalna, Ekstrakt z rozmarynu, Gliceryna 


Teraz czas na moją opinie. Tak jak wspomniałam wcześniej jestem zakochana w tym płynie. Produkty płynne które wcześniej stosowałam nie dawały rady zmyć makijażu oczu. Tusz się tylko rozmazywał przez co wyglądałam jak panda a i tak na rzęsach nadal pozostawał. Podkład też fajnie zmywa jednak ja do tego celu używam chusteczek lub po prostu zmywam zwykłym żelem z Biedronki. Płatki kosmetyczne z płynem przytrzymuje chwile na oczach i zmywam, wszystko idealnie schodzi i co dla mnie jest super że nie szczypie w oczy nawet jak się kropelka przedostanie. Gdy myję nim twarz, skóra jest gładka i dobrze nawilżona. Nie pozostawia żadnej tłustej powłoki ani nie śmierdzę chemią. Normacne preventi stosuje czasami też jako tonik, zazwyczaj wieczorem, więc rano moja twarz jest promienna i delikatna.
Jeśli szukacie dobrego płyny micelarnego to polecam Wam ten z czystym sercem. 
Macie jakieś pytania? Śmiało pytajcie ! Odpowiem :))




Komentarze