Dermedic | Krem matujący na dzień... 100 POST NA MOIM BLOGU

Hej:)

 Ostatnio pisałam Wam o moim pierwszym ulubieńcu z Dermedic a dziś pora na drugi ! :)
A mowa o kremie matującym na dzień do skóry mieszanej i tłustej ze skłonnością do trądziku.
Co prawda trądziku nie mam (na szczęście) ale skórę mieszaną/tłustą owszem.

Od producenta:
  • Wykazuje długotrwałe działanie matujące
  • Łagodzi miejscowe stany zapalne skóry
  • Zwalcza nadmierny łojotok
  • Zmniejsza nadmierne rogowacenie skóry
  • Ma lekką konsystencję
  • Niekomedogenny (nie zatyka porów)
  • Hypoalergiczny 



Składniki aktywne: AC.NET, Ennacomplex, Alantoina, D-Panthenol
Codziennie rano nanieść na oczyszczoną skórę twarzy, delikatnie wmasować. Zalecany do codziennej pielęgnacji skóry mieszanej i tłustej, ze skłonnością do zmian trądzikowych. Do stosowania na dzień.



Teraz ja się wypowiem:) Opakowanie zawiera 55g produktu. Krem znajduje się w opakowaniu z pompeczką, która dodatkowo jest zabezpieczona przez przypadkowym naciśnięciem, czyli przekręcając w jedną stronę blokujemy działanie pompki.  Z moją skórą jest różnie czasami potrzebuje mega nawilżenia a czasami jest problem by ją zmatowić. Z tym drugim idealnie radzi sobie ten krem.  Skóra jest jednocześnie matowa i nawilżona, nie podrażnia. Łatwo się rozprowadza i w miarę szybko wchłania. Kremu używam bardzo często pod podkład, co mam wrażenie że dłużej utrzymuje go na twarzy. Podkład się przy tym nie waży ani nie roluje. 
Pierwsze co to najbardziej spodobał mi się zapach. Nie jest duszący, tylko bardzo delikatny i przyjemny.
Tak jak pisałam wcześniej problemów z trądzikiem nie mam więc nie wiem jak działa na niego. 
Ale jeśli szukacie dobrze matującego kremu to polecam:)



 


Komentarze