Książka pod tytułem..Tom 2.

Hej;) Dzisiaj będzie post o... książce ! No tego u mnie jeszcze nie grali ;D Ale tak, tak ostatnio bardzo polubiłam wszelakie książki zarówno te do czytania jak i do pobudzania kreatywności. Dzięki uprzejmości Wydawnictwa Kaktus miałam okazje "przetestować" tą super książkę. 


"Książka pod tytułem" autora Roberta Trojanowskiego to coś na kształt "Zniszcz ten dziennik". Są dwa tomy tej książki, ja posiadam drugi. Na każdej stronie znajdziemy ciekawe zadania m.in. musimy coś wyciąć, przykleić lub pomalować. Od razu po otrzymaniu książki zabrałam się za jej wypełnianie. Nie mam dużych zdolności artystycznych (niestety!) przez co moje rysunki nie będą zbytnio piękne:) Ale myślę że dla takiego beztalencia jak ja, ta książka okaże się idealna na rozszerzanie pomysłów no i na zabicie nudy;)

 

Bardzo się cieszę że "Książkę pod tytułem" nie trzeba niszczyć. Nie ma w niej żadnych zadań by rzucać nią z wysokości czy smarować dziwnymi substancjami. 
Wszystkie zadania są napisane wyraźnie i zrozumiale i są bardzo ciekawe. Najbardziej jestem zadowolona z obecności psa Fafika, ponieważ ja kocham wszystkie psy ;D
Myślałam żeby dodawać raz na tydzień moje wykonane zadania z książki, ale się zastanawiam nadal bo jak pisałam wcześniej mój talent z rysowaniem jest na zerowym poziomie;)






Komentarze