Moc kosmetyków w Biedronce 29.06-12.07

Przeglądając sobie stronę Biedronki natrafiłam że od jutra znowu startują z nową kosmetyczną akcją. Akurat parę dni temu się zastanawiałam kiedy znowu coś takiego się pojawi:)
Przejrzałam ofertę i nic mnie takiego nie zaciekawiło. Może ze 3-4 rzeczy wpadły mi w oko.  Planuje większe zakupy w Rossmannie więc pewnie to dlatego:)
Całość możecie obejrzeć TU może akurat Wam coś przypadnie do gustu:)



Każda znajdzie coś dla siebie. W ofercie mamy kosmetyki kolorowe, coś dla włosów, perfumy, pielęgnacje ciała, dłoni, stóp oraz męski "dział" :)

 Z tej strony zaciekawił mnie peeling z Lirene.


Błyszczyki Bell miałam dwa swego czasu i bardzo je chwaliłam, teraz jednak nie zbyt przepadam za błyszczykami i wolę szminki. Jakiś czas temu były dostępne te jajeczka na wzór EOS bardzo je chciałam mieć, szukałam wszędzie bo u mnie w Biedronce szybko się rozeszły. Aż w końcu znalazłam pomarańczowe i masakra po prostu. Gdy nakładam na usta czuje w buzi straszny smak chemii, plastiku no nie wiem jak to nazwać ale nie polecam. Strasznie sztuczny smak.


Płatków kosmetycznych nigdy za dużo więc i one będą moje (o ile coś dla mnie zostanie jeszcze) :P

Maski Biovax kupuje namiętnie i właśnie miałam je już na liście zakupów od dawna. U mnie są w stałym asortymencie i też za 1,99 więc nie wiem czemu są też w tej akcji, ale mogli chociaż z tej okazji obniżyć cenę :)
Jedwab w płynie z Loton miałam i nie zachwyca. Strasznie szybko mi się skończył. 

 Bardzo jestem ciekawa tego serum z Marion, jeśli używałyście go dajcie znać co o nim myślicie:)

Zainteresowało Was coś? Tu dodałam tylko niektóre zdjęcia gazetki większość dostępna na stronie Biedronki, link podałam wyżej. ;*



Komentarze