Golden Rose | Longstay Liquid Matte Lipstick - matowa pomadka do ust w płynie nr 21

Hej, hej! :) Zdaję sobie sprawę, że w ostatnim czasie zaniedbuję trochę bloga, ale praca mnie całkowicie pochłania. Wakacje idą, a ja będę miała trochę wolnego więc wracam na nowo z regularnymi postami. Dziś na tapetę bierzemy kultową już matową pomadkę płynną od Golden Rose  Longstay Liquid Matte Lipstick tym razem w numerku 21. Wyczekujcie jeszcze postu o innych kolorkach z tej serii:)



Pomadka w płynie gwarantuje perfekcyjne, pełne pokrycie ust matowym kolorem przez wiele godzin, bez uczucia przesuszenia i lepkości.
Lekka formuła wzbogacona w witaminę E i olej z awokado sprawia, że usta stają się niezwykle nawilżone i gładkie.
Elastyczny aplikator i kremowa konsystencja zapewniają wygodne rozprowadzanie produktu.
Po aplikacji należy odczekać chwilę, aby uniknąć rozmazania.
Produkt łatwo można zmyć przy pomocy dwufazowego płynu do demakijażu.

Kolor nr 21 jest pięknym, brudnym różem. Na usta wypada dość ciemno, ale idealnie współgra z każdym kolorem włosów. Wygodny aplikator pozwala na precyzyjne wyrysowanie ust. Pomadka zastyga w mat w ciągu kilku sekund. Lekko może przesuszać i wchodzić w załamania.

Jej największą zaletą jest trwałość. Trudno ją usunąć nawet płynem do makijażu. Podczas pocałunków nie rozmazuje się i nie zostawia śladów:) Tylko jeśli jemy coś na prawdę tłustego to może nam się "zjadać" od środka.



Komentarze

  1. Kolor niestety nie dla mnie, ale jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam słynne matowe pomadki GR ! A kolor jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładny kolorek:D
    Te pomadki za mną chodzą już od dłuższego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolorek. Ja mam nr 1 i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Ci pasuje! piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku jaki piękny kolorek mi z tych nowych bardzo podoba się ta brązowa bodajże numerek 25 <3 Ja w swojej kolekcji mam numerki 10,11,13 i 5 i chcę zakupić ich jeszcze więcej :D

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podoba, muszę kupić tą pomadkę właśnie w tym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze żadnego kolorku z tej serii nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę koniecznie zerknąć na ten kolor, bo 03 jest dla mnie ciut za ciemny

    OdpowiedzUsuń
  10. na moich suchych ustach raczej nie spisze się :-( przepiękny kolor <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)