Pierwsze niespodziankowe rozdanie na blogu !!!!!! :) | ZAKOŃCZONE

Hej;) Dziś przychodzę do Was z pierwszym rozdaniem :)
W związku z tym że nagrody ciągle kompletuje, bo co chwilę coś mi sie spodoba i kupuje dlatego narazie co będzie w paczce niespodziance zostanie tajemnicą.
A gdy już skompletuje całą zawartość na pewno Wam pokaże wstawiając zdjęcie nagród (mam nadzieje że uporam się do połowy listopada):)
W skład nagrody będą wchodzić przykładowe rzeczy: akcesoria i lakiery paznokci, kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy,ust, bransoletka.

Baner:



1. Warunki konieczne:
- być publicznym obserwatorem mojego bloga
-odpowiedzieć na pytanie: Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk? ( wystarczy wymienić)
- polubić mój fanpage na Fb
- dodać podlinkowany banner(który mieści się powyżej) na swojego bloga

2. Dodatkowo można:
- udostępnić informacje o rozdaniu na FB ( 2 losy)
-obserwować mnie na instagramie Klik (2 losy)
- dodać mojego bloga do bloglovin Klik (1 los)
-napisać notkę o moim rozdaniu na blogu (2 losy)
-dodać mnie do obserwowanych na google+ Klik (1 los)

Wzór zgłoszenia:
1. Obserwuje jako:
2. Lubię na fb jako: (imię i pierwsza litera nazwiska)
3. Link do baneru na bloga:
4. Informacja na fb: Tak/Nie (link)
5.Obserwuje na instagramie: Tak/Nie (jako kto)
6. Dodałam/em bloga do bloglovin: Tak/Nie (jako kto)
7. Napisałam/em notkę: Tak/Nie (link)
8. Dodałam/em do obserwowanych na google+: Tak/Nie (jako kto)
9. Odpowiedź na pytanie:


W sumie można zdobyć 9 losów.

Regulamin:
1. Organizatorką rozdania jest blog Zeznania Blondynki, czyli ja.
2. Rozdanie trwa od 1.11.2014r.  do północy 1.12.2014r.
3. Wyniki zostaną ogłoszone do 10 dni od zakończenia.
4.Zwycięzca ma 5 dni (od dnia ukazania się postu z wynikami) na napisanie maila z swoim adresem na Anittkova@gmail.com
5.Aby wziąć udział w losowaniu należy napisać w komentarzu pod tym postem wypełniony wzór zgłoszeniowy (dostępny nad regulaminem).
6. Jeśli nie będzie co najmniej 30 zgłoszeń, rozdanie zostanie przedłużone lub anulowane.
7. Jeśli w dniu ogłoszenia wyników na blogu zwycięzcy nie będzie baneru lub taka osoba wycofa się z obserwatorów lub fanów na FB, wylosuje kolejne zgłoszenie.
8. Jeśli osoba która wygra przestanie obserwować bloga, zostanie wykluczona z następnych rozdań.
9.Nagrodę wyślę w ciągu 7-10 dni.
10. Aby przystąpić do rozdania trzeba być osobą pełnoletnią lub posiadać zgodę rodziców lub opiekunów.
11.Wysyłka tylko na terenie Polski.
12. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach (Dz. U. z 2004 roku Nr 4 poz. 272 z późniejszymi zmianami).
13. Nagrody wysyłam jedynie na terenie Polski.
14. Przystępując do rozdania akceptujesz powyższy regulamin.

Komentarze

  1. 1. Obserwuje jako: Agnieszka Winciorek

    2. Lubię na fb jako: Agnieszka W

    3. Link do baneru na bloga: liveagi.blogspot.com

    4. Informacja na fb: Tak https://www.facebook.com/liveagi/posts/295662793961712

    5.Obserwuje na instagramie: Nie

    6. Dodałam/em bloga do bloglovin: Tak Agnieszka Winciorek

    7. Napisałam/em notkę: Nie

    8. Dodałam/em do obserwowanych na google+: Tak jako Agnieszka Winciorek

    9. Odpowiedź na pytanie: Balea professional REPAIR + PFLEGE SPULUNG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 9. chodzi o odżywkę do włosów ;)
      Pozdrawiam :)
      Szkoda, że pierwsi nie wygrywają ;) Trzymam kciuki za wszystkich :)

      Usuń
  2. 1. Obserwuje jako: rudy włos
    2. Lubię na fb jako: Kasia S
    3. Link do baneru na bloga: rudywlos.blogspot.com
    4. Informacja na fb: nie
    5.Obserwuje na instagramie: Tak rudy_wlos
    6. Dodałam/em bloga do bloglovin: nie
    7. Napisałam/em notkę: nie
    8. Dodałam/em do obserwowanych na google+: tak rudy włos
    9. Odpowiedź na pytanie: Jak na razie masło Isana kakao i migdały

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Obserwuje jako:aaangelllaaa 94
    2. Lubię na fb jako: angelika R.
    3. Link do baneru na bloga: aaangelllaaa.blogspot.com
    4. Informacja na fb: nie
    5.Obserwuje na instagramie: nie
    6. Dodałam/em bloga do bloglovin: nie
    7. Napisałam/em notkę: nie
    8. Dodałam/em do obserwowanych na google+: Tak aaangelllaaa 94
    9. Odpowiedź na pytanie: Moim ulubionym kosmetykiem jest pomadka Bourjois Rouge Edition Velvet. Znalazłam pomadkę która nie dość że ma piękne kolory to utrzymuje sie cały dzień nawet gdy na nią nie uważam i jest warta każdej złotówki jaką na nią wydałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Obserwuje jako: kanwuje czytam testuję
    2. Lubię na fb jako: Acne skin
    3. Link do baneru na bloga: http://kanwuje.blogspot.com/
    4. Informacja na fb: Nie
    5.Obserwuje na instagramie: Nie
    6. Dodałam/em bloga do bloglovin: Nie
    7. Napisałam/em notkę: Nie
    8. Dodałam/em do obserwowanych na google+: Tak kanwuję czytam testuję
    9. Odpowiedź na pytanie: aktualnie jest to pianka do mycia twarzy Pharmaceris T :)
    u mnie też rozdanie na 3 blogach z trzema różnymi kategoriami nagród ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Obserwuje jako: Teresa Mk
    2. Lubię na fb jako: Teresa Mk
    3. Link do baneru na bloga: http://terereniamk.blogspot.com/
    4. Informacja na fb: Tak https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1483767811911613&id=100008352240094&pnref=story
    5.Obserwuje na instagramie: Nie
    6. Dodałam/em bloga do bloglovin: Tak jako Teresa Mk
    7. Napisałam/em notkę: Tak http://terereniamk.blogspot.com/2014/11/rozdanie-u-zeznania-blondynki-jest-to.html
    8. Dodałam/em do obserwowanych na google+: Tak jako Teresa Mk
    9. Odpowiedź na pytanie: Regenerujące Masło do ciała SPA VINTAGE BODY OIL z olejem abisyńskim :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Obserwuje jako: Panna Paulina Dominika.
    2. Lubię na FB jako: Paulina Dominika N.
    3. Link do baneru na blogu: swiatpannypauliny.blogspot.com
    4. Informacja na FB: ---
    5. Obserwuje na Instagramie: tak, jako @paulina.dominika
    6. Dodałam bloga do Bloglovin': ---
    7. Napisałam notkę: ---
    8. Dodałam do obserwowanych na Google+: ----
    9. Odpowiedź na pytanie: bez chwili zastanowienia Dwu-faz do demakijażu z Ziajii! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Obserwuje jako: Anna B
    2. Lubię na fb jako: Mariamagdalena23
    3. Link do baneru na bloga: mariamagdalena23.blogspot.com
    4. Informacja na fb: nie
    5.Obserwuje na instagramie: nie mam
    6. Dodałam/em bloga do bloglovin: nie
    7. Napisałam/em notkę: nie
    8. Dodałam/em do obserwowanych na google+: tak Anna B
    9. Odpowiedź na pytanie: Rimel Wake Me Up

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Obserwuje jako: Naughty Girl
    2. Lubię na fb jako: Naughty Girl
    3. Link do baneru na bloga:http://joanna-giovanna.blogspot.com/
    4. Informacja na fb: Nie
    5.Obserwuje na instagramie: Tak/giovannajoanna
    6. Dodałam/em bloga do bloglovin: Tak/joannagiovanna
    7. Napisałam/em notkę: Nie
    8. Dodałam/em do obserwowanych na google+: Tak/Joanna Wi
    9. Odpowiedź na pytanie: to baardzo trudne pytanie ;) balsam do ciała Garnier do bardzo suchej skóry

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Obserwuje jako: incorrect
    2. Lubię na fb jako: Agnieszka P
    3. Link do baneru na bloga: www.ulamekprawdy.blogspot.com
    4. Informacja na fb: nie
    5.Obserwuje na instagramie: nie
    6. Dodałam/em bloga do bloglovin: Tak Agnieszka Pawlak
    7. Napisałam/em notkę: nie
    8. Dodałam/em do obserwowanych na google+: nie
    9. Odpowiedź na pytanie: maski Kallos, podkład Celia Nude

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Obserwuje jako: Mariska
    2. Lubię na fb jako: Anita S
    3. Link do baneru na bloga: www.psychodelax3.blogspot.com na dole strony ;)
    4. Informacja na fb: Tak https://www.facebook.com/anitkaaaaa/posts/981492415199485?pnref=story
    5.Obserwuje na instagramie: Nie
    6. Dodałam/em bloga do bloglovin: Tak Anita Sadło
    7. Napisałam/em notkę: Nie
    8. Dodałam/em do obserwowanych na google+: Ta jako Anita S.
    9. Odpowiedź na pytanie: Dermedic, fluid, najlepiej kryjący :D

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Obserwuje jako: milanka13
    2. Lubię na fb jako: Monika K
    3. Link do baneru na bloga: zaczytana-emka.blogspot.com
    4. Informacja na fb: Nie
    5.Obserwuje na instagramie: Tak emka13.13
    6. Dodałam/em bloga do bloglovin: Nie
    7. Napisałam/em notkę: Nie
    8. Dodałam/em do obserwowanych na google+: Tak milanka13
    9. Odpowiedź na pytanie: pomadka Vitamin Shake z Nivea

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Obserwuje jako: Nie Bieska
    2. Lubię na fb jako: An Niebieska
    3. Link do baneru na bloga: http://cosmeticosmos.blogspot.com/
    4. Informacja na fb: Tak https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1494134937513644&set=a.1473122386281566.1073741828.100007514566423&type=1&theater
    5.Obserwuje na instagramie: Nie
    6. Dodałam/em bloga do bloglovin: Nie
    7. Napisałam/em notkę: Nie
    8. Dodałam/em do obserwowanych na google+: Tak jako Nie Bieska
    9. Odpowiedź na pytanie: Żurawinowy zimowy krem do rąk Cztery Pory Roku. Mój HIT!

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Obserwuje jako: Edyta H.
    2. Lubię na fb jako: Edyta H
    3. Link do baneru na bloga: allthesnuff.blogspot.com

    4. Informacja na fb: -

    5.Obserwuje na instagramie: Tak tarxjant

    6. Dodałam/em bloga do bloglovin: Tak LadyLady Me

    7. Napisałam/em notkę: /Nie

    8. Dodałam/em do obserwowanych na google+: Tak Edyta H.

    9. Odpowiedź na pytanie: mocznikowy krem do rąk Isana <3

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Obserwuje jako:Zdzisława Imianowska

    2. Lubię na fb jako:Zdzisława I

    3. Link do baneru na bloga:wiem,że to grzech ale nie mam bloga:)

    4. Informacja na fb: Tak https://www.facebook.com/mlecznakrowka/posts/730125047073678?pnref=story

    5.Obserwuje na instagramie:NIE

    6. Dodałam/em bloga do bloglovin: NIE

    7. Napisałam/em notkę: NIE

    8. Dodałam/em do obserwowanych na google+: Tak jako Zdzisława Imianowska

    9. Odpowiedź na pytanie:masło do ciała o zapachu truskawkowym

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Obserwuje jako: paul75i1

    2. Lubię na fb jako: Moje poczytajki


    3. Link do baneru na bloga:http://moje-poczytajki.blogspot.com/p/konkursy.html

    4. Informacja na fb:nie

    5.Obserwuje na instagramie: nie

    6. Dodałam/em bloga do bloglovin: nie

    7. Napisałam/em notkę: nie

    8. Dodałam/em do obserwowanych na google+: Tak jako Paulina Szczęsna

    9. Odpowiedź na pytanie: Krem BB Soraya so pretty brzoskwiniowy

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Obserwuje jako: Monga
    2. Lubię na fb jako: Kosmetyczne raczkowanie
    3. Link do baneru na bloga: http://kosmetyczneraczkowanie.blogspot.com/
    4. Informacja na fb: Tak https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1503275093276055&id=1486485648288333
    5.Obserwuje na instagramie: Nie
    6. Dodałam/em bloga do bloglovin: Nie
    7. Napisałam/em notkę: Nie
    8. Dodałam/em do obserwowanych na google+: Nie
    9. Odpowiedź na pytanie: peeling solny z masłem shea od Organique :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Obserwuje jako: KosmetykoFanka

    2. Lubię na fb jako: Kosmetyko Fanki

    3. Link do baneru na bloga: http://kosmetykofanki.blogspot.com/

    4. Informacja na fb: nie
    5.Obserwuje na instagramie: Nie

    6. Dodałam/em bloga do bloglovin: Nie

    7. Napisałam/em notkę: Nie

    8. Dodałam/em do obserwowanych na google+: Tak jako Kosmetyko Fanki

    9. Odpowiedź na pytanie: Bielenda Argan Face Oil

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Obserwuje jako: Iga A

    2. Lubię na fb jako: Kinga P.

    3. Link do baneru na bloga: http://igaa123.blogspot.com/

    4. Informacja na fb: Nie

    5.Obserwuje na instagramie: Tak souril

    6. Dodałam/em bloga do bloglovin: Nie

    7. Napisałam/em notkę: Tak http://igaa123.blogspot.com/2014/11/rozdanie-na-blogu-zeznania-blondynki.html

    8. Dodałam/em do obserwowanych na google+: Nie

    9. Odpowiedź na pytanie: Pomadka Baby Lips

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Obserwuje jako:Sabi S.
    2. Lubię na fb jako: Sabi S.
    3. Link do baneru na bloga:isthemagichereforever.blogspot.com/
    4. Informacja na fb: Nie
    5.Obserwuje na instagramie: Nie
    6. Dodałam/em bloga do bloglovin: Tak sabisabela
    7. Napisałam/em notkę: Nie
    8. Dodałam/em do obserwowanych na google+: Tak Sabi S.
    9. Odpowiedź na pytanie:żel hialuronowy

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. Obserwuje jako: Sara Martyniuk

    2. Lubię na fb jako: (Sara M.)

    3. Link do baneru na bloga: http://chwytajchwileszczescia.blogspot.com/

    4. Informacja na fb: Nie

    5.Obserwuje na instagramie: Nie

    6. Dodałam/em bloga do bloglovin: Nie

    7. Napisałam/em notkę: Nie

    8. Dodałam/em do obserwowanych na google+: Nie

    9. Odpowiedź na pytanie:
    Kokosowy żel do mycia Original Source

    OdpowiedzUsuń
  23. 1. Obserwuje jako: Ven Lifestyle

    2. Lubię na fb jako: Ewa P

    3. Link do baneru na bloga: http://ven-lifestyle.blogspot.com/

    4. Informacja na fb: Nie

    5.Obserwuje na instagramie: Tak, jako Ven Lifestyle

    6. Dodałam/em bloga do bloglovin: Nie

    7. Napisałam/em notkę: Nie

    8. Dodałam/em do obserwowanych na google+: Tak, jako Ewa P.....

    9. Odpowiedź na pytanie: Pollena-Ewa, Eva Natura Herbal Garden, Krem intensywnie nawilżający na dzień i na noc z ekstraktem z melisy

    OdpowiedzUsuń
  24. 1. Obserwuje jako: Sylwia Bomba
    2. Lubię na fb jako: Sylvia B.
    3. Link do baneru na bloga: nie
    4. Informacja na fb: Tak https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/325754570963218?pnref=story
    5.Obserwuje na instagramie: nie
    6. Dodałam/em bloga do bloglovin: nie
    7. Napisałam/em notkę: nie
    8. Dodałam/em do obserwowanych na google+: nie
    9. Odpowiedź na pytanie: krem do twarzy ekstremalne nawilżenie, Biały Jeleń

    OdpowiedzUsuń
  25. 1. Obserwuje jako:Benia besia
    2. Lubię na fb jako: Bernadeta B
    3. Link do baneru na bloga:-
    4. Informacja na fb: Tak https://www.facebook.com/bernadeta.bomba/posts/808390515888443?pnref=story
    5.Obserwuje na instagramie: Nie
    6. Dodałam/em bloga do bloglovin: Nie
    7. Napisałam/em notkę: Nie
    8. Dodałam/em do obserwowanych na google+:Nie
    9. Odpowiedź na pytanie:olejek arganowy

    OdpowiedzUsuń
  26. 1. Obserwuje jako:OlusiaR88

    2. Lubię na fb jako: Olga R.

    3. Link do baneru na bloga: NIE

    4. Informacja na fb: Tak/Nie (link)

    5.Obserwuje na instagramie: Tak jako olusiar88

    6. Dodałam/em bloga do bloglovin: NIE

    7. Napisałam/em notkę: NIE

    8. Dodałam/em do obserwowanych na google+: NIE

    9. Odpowiedź na pytanie: Tusz do rzęs <3

    OdpowiedzUsuń
  27. 1. Obserwuje jako: wiolkaa93

    2. Lubię na fb jako: Magda N

    3. Link do baneru na bloga: http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/

    4. Informacja na fb: Tak https://www.facebook.com/magda.niewiadome/posts/711274165635635?pnref=story

    5.Obserwuje na instagramie: /Nie

    6. Dodałam/em bloga do bloglovin: Nie

    7. Napisałam/em notkę: Nie

    8. Dodałam/em do obserwowanych na google+: Nie

    9. Odpowiedź na pytanie: odżywka garnier AIK

    OdpowiedzUsuń
  28. 1. Obserwuje jako: Barbara Danielska

    2. Lubię na fb jako: Basia Danielska

    3. Link do baneru na bloga:-

    4. Informacja na fb: Tak, https://www.facebook.com/baska.barbara.71/posts/1504820133128557?pnref=story

    5.Obserwuje na instagramie: Nie

    6. Dodałam/em bloga do bloglovin: Nie

    7. Napisałam/em notkę: Nie

    8. Dodałam/em do obserwowanych na google+: Nie

    9. Odpowiedź na pytanie: Jedwab do włosów Marion

    OdpowiedzUsuń
  29. 1. Obserwuje jako: Kaś ka kasistarstyle

    2. Lubię na fb jako: Katarzyna D.

    3. Link do baneru na bloga: http://kasistarstyle.blogspot.com/

    4. Informacja na fb: nie

    5.Obserwuje na instagramie: nie

    6. Dodałam/em bloga do bloglovin: Tak jako Katarzyna D.

    7. Napisałam/em notkę: nie

    8. Dodałam/em do obserwowanych na google+: Tak jako Kaś ka kasistarstyle

    9. Odpowiedź na pytanie: to balsam do ust Tisane;)

    OdpowiedzUsuń
  30. 1. Obserwuje jako: anioleek89
    2. Lubię na fb jako: Marta P.
    3. Link do baneru na bloga: http://anioleek89.blogspot.com/
    4. Informacja na fb: Nie
    5.Obserwuje na instagramie: Tak martusiaa89
    6. Dodałam bloga do bloglovin: Tak anioleek89
    7. Napisałam notkę: Nie
    8. Dodałam do obserwowanych na google+: Tak Marta P.
    9. Odpowiedź na pytanie: tusz do rzęs L'Oreal Volume Million Lashes

    OdpowiedzUsuń
  31. 1. Obserwuje jako: Be Strong
    2. Lubię na fb jako: Urszula T
    3. Link do baneru na bloga: http://badzsilna.blogspot.com
    4. Informacja na fb: Nie
    5.Obserwuje na instagramie: Nie
    6. Dodałam/em bloga do bloglovin: Nie
    7. Napisałam/em notkę: Nie
    8. Dodałam/em do obserwowanych na google+: Nie
    9. Odpowiedź na pytanie: Kosmetyk z którym się nie rozstaje, to maść z witaminą A. Jest rewelacyjna w kwestii leczenia niedoskonałości, super sprawdza się przy ratowaniu spierzchniętych ust, fajnie działa na wyjątkowo suche miejsca (pięty, łokcie).

    OdpowiedzUsuń
  32. 1. Obserwuje jako: swiaturody159
    2. Lubię na fb jako: Świat Urody
    3. Link do baneru na bloga: http://swiaturody159.blogspot.com
    4. Informacja na fb: Nie
    5.Obserwuje na instagramie: Nie
    6. Dodałam/em bloga do bloglovin: Nie
    7. Napisałam/em notkę: Nie
    8. Dodałam/em do obserwowanych na google+: Tak Karolina W
    9. Odpowiedź na pytanie: Tuszę do rzęs Rimmel

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. 1. Obserwuje jako: Paulina D
    2. Lubię na fb jako: Paulina D
    3. Link do baneru na bloga:http://swiatpauliski.blogspot.com/
    4. Informacja na fb: Nie
    5.Obserwuje na instagramie: Tak jako pauliska168
    6. Dodałam/em bloga do bloglovin: nie
    7. Napisałam/em notkę: Nie
    8. Dodałam/em do obserwowanych na google+: Tak jako Paulina D
    9. Odpowiedź na pytanie: Masło do ciała Avokado Bielenda

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. 1. Obserwuje jako: dobiezka
    2. Lubię na fb jako: Marta D.
    3. Link do baneru na bloga:http://wlosowomi.blogspot.com
    4. Informacja na fb: nie
    5.Obserwuje na instagramie: Tak dobiezka
    6. Dodałam/em bloga do bloglovin: nie
    7. Napisałam/em notkę: nie
    8. Dodałam/em do obserwowanych na google+: tak rdobiezka
    9. Odpowiedź na pytanie: Pomadka MAC :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)