Niekosmetyczna lista zakupów, czyli nowe mebelki:)


Dziś odbiegając od tematów kosmetycznych, chciałabym się z Wami podzielić nowymi rzeczami jakie planuje zakupić do mojego pokoju;) Z niektórymi mam dylemat także mam nadzieje że pomożecie mi wyborze;) Zacznę od tego że mam bardzo mały pokój, już nie mieszczę w nim swoich rzeczy z czego połowa jest w pokoju rodziców, no ale ileż można. Dlatego zamarzyła mi się szafa i komoda + inne drobiazgi:) Już w sierpniu umawiałam się z tatą że pojedziemy do Ikei no ale a tu nie ma czasu a tu to i tak zleciało, ale teraz nie odpuszczę i przed Bożym Narodzeniem chce mieć już jakoś w tym pokoju. Planowany termin zakupów to 16 listopad, ale czy wypali to sie okaże:)
Jeszcze czeka mnie wymiana podłogi, ale to dopiero na wiosnę.
Oglądając zdjęcia pokoi innych dziewczyn bardzo spodobały mi się niektóre rzeczy i akcesoria.

W moim pokoju na pewno będzie przewaga bieli.

Pierwsze co chcę to szafę. Spodobały mi się dwie chociaż ta druga bardziej do mnie przemawia. Zdecyduje pewnie jak na żywo zobaczę. Oczywiście wybrałabym dużo większe szafy i z lustrem ale cóż miejsca trzeba oszczędzać :P




plus do tego kupie jeszcze jakieś wieszaki i wiszące półki/przegródki. 


Później komoda. Uf no musi być bo gdzie ja pochowam kosmetyki :)
Znowu mam dylemat , z małym plusem dla pierwszej, bo ma więcej szuflad :)



Następne są lampki stołowe;) o zgrozo też dwiee!!:)



Uf na końcu stolik :) Mam nadzieję że dostanę taki biały.

Jeszcze kupię karnisz, zasłonki, świeczki, świecznik no i jakieś pierdółki świąteczne bo widziałam że jest już  z nimi dział:)

Więc szykują się zakupy roku!!



Zdjęcia z www.ikea.com



Zapraszam na rozdanie do whitechocolateflower.blogspot.com







Komentarze

  1. Ja też mam mały pokój i nie mieszczę w nim wszystkich swoich rzeczy :( Bardzo ładna ta pierwsza lampka :) Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się muszę wybrać po Helmerka do Ikei bo normalnie kosmetyki, a raczej ich bałagan zaczyna mnie już przerastać :/

    OdpowiedzUsuń
  3. No, niestety, z meblami nie jest tak jak z kosmetykami, trzeba dobrze przemyśleć zakup, bo rzecz ma służyć na lata. Czasami rzeczywistość sama wybiera za nas mebel. Może to i lepiej, trzeba się cieszyć z tego, co jest.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)