Widziałam już na wielu blogach chciejlisty, więc sama też postanowiłam ją zrobić :) Większości są to rzeczy, kosmetyki które sama mam w planach je zakupić sobie na gwiazdkę :) No ale ile ich będzie to już zależy wszystko od stanu portfela :P



1. CATRICE Camouflage Cream korektor kamuflaż 010
2. Sleek MakeUp I-Divine STORM paleta cieni

3. Makeup Revolution Paleta cieni ICONIC DREAMS

4. MUA Hide&Conceal Korektor w sztyfcie Light

5. W7 Prime Magic Baza pod cienie

6. Makeup Revolution Korektor w płynie NATURAL

7. Makeup Revolution Aqua Brow Farbka do brwi MEDIUM



7.Makeup Revolution Amazing Szminka do ust BELOVED

Makeup Revolution Amazing Szminka do ust BLISS

8.Makeup Revolution zestaw do brwi LIGHT MEDIUM

9.Royal Bronzing Shimmer Rozświetlacz i bronzer

10.Hakuro H85 pędzel do eyelinera i brwi

11.Hakuro H50s pędzel do podkładu FLAT TOP

12.Hakuro H70 pędzel do cieni

13.Tangle Teezer szczotka Original Pink Fizz

14.Batiste suchy szampon TROPICAL

15.ARDELL DOUBLE UP RZĘSY CZARNE 203 BLACK

16.MAYBELLINE LASTING DRAMA GEL LINER EYELINER CZARNY

 




Komentarze

  1. Fajna i dłuuuga chciejlista :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z całej Twojej listy mam pędzel Hakuro H50S - uwielbiam go :) i miałam jeszcze suchy szampon o tym właśnie zapachu, ale mnie nie powalił - zapach, bo szampon jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach te listy:) Batiste Tropical nie pachnie zbyt ładnie wg mnie, Catrice kamuflaż jest spoko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narazie chce kupić szampon o mniejszej pojemności na próbę, bo nie wiem jak skóra mojej głowy go przyjmie ;)

      Usuń
  4. Ciekawa, a zarazem długa wishlista ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka rzeczy z tej listy i mi by się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja w tym roku jakoś nic nie potrzebuję:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zazdroszczę, bo ja nie wiem co wybrać by nie zbankrutować :P

      Usuń
  7. ja mam taką listę na święta,też zażyczyłam sb TT i Hakuro h50s i paletkę MakeupRevolution Selfie :D :))

    OdpowiedzUsuń
  8. kamuflaż z Catrice jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna chciejlista. Oby Ci się spełniła :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hakuro i Tangle i na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sporo tych rzeczy na tej liscie ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. tangle teezer ;) też chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezła chciejlista :) Paletki cieni to jest to, na co ostatnio choruję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)