Ziaja. Oczyszczanie. Liście manuka. O co tyle szumu?


Od jakiegoś czasu jest szum na Ziajową serie oczyszczającą Liście manuka. Jak każdy wie Ziaja ma dobre produkty a co najważniejsze za śmiesznie niską cene. Jak dla mnie to większość produktów innych firm za kolosalne ceny mogą się kryć przy tych "ziajkowych".
Ziaja jest dla mnie numerem 1. Polskie i dobre!

Krótki opis: Preparaty z serii Liście Manuka Oczyszczanie zawierają hydrofilowy ekstrakt z liści z drzewa Manuka, który posiada właściwości antybakteryjne o szerokim spektrum działania. Łagodzi zmiany skórne, reguluje pracę gruczołów łojowych i przyczynia się do redukcji niedoskonałości. Zapewnia głębokie oczyszczenie oraz właściwą i skuteczną pielęgnację. 

Przeznaczone są dla skóry normalnej, tłustej i mieszanej.

Jestem szczęśliwa że coś w końcu dla mojej tłustej skóry. Większość produktów które posiadałam miałam do skóry suchej, twierdząc że się nadają. Niestety głupia ja myliłam się.

Seria posiada 7 produktów, z czego posiadam 3 i planuje więcej zakupić;)



Pierwszym moim produktem był żel myjący normalizujący na dzień/na noc. Od razu byłam zachwycona. Moja twarz nabrała oddechu i innego wyglądu. Do tego piękny zapach. 





Oczyszczający, spłukiwalny żel myjący. Nie zawiera mydła. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.

Substancje czynne głęboko oczyszczające:

- ekstrakt z liści manuka o działaniu antybakteryjnym,

- ściągająco-normalizujący zinc coceth sulfate.

Substancje czynne nawilżająco - kojące:

- kwas laktobionowy, alantoina i prowitamina B5.
Czysta i świeża skóra
- zapewnia efekt dokładnie oczyszczonej skóry,
- łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia skóry,
- kwas laktobionowy ułatwia redukcję sebum,
- poprawia nawilżenie i miękkość naskórka,
- przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych. 


Kolejnym produktem jest Krem nawilżający balans korygująco-ściągający SPF 10 ochrona niska.
Zamierzałam się dość długo do jego zakupu. Pewnego dnia kupiłam sobie gazetkę a w niej była próbka tego kremu, więc stwierdziłam pierw wykorzystam próbkę by wiedzieć czy warto go kupić. Oj warto. Szybko się wchłania i matowi skórę.






Nietłusty, bardzo lekki krem z filtrami przeciwsłonecznymi. Szybko się wchłania, jest idealny pod makijaż. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość. Skutecznie redukuje niedoskonałości skóry. Reguluje pracę gruczołów łojowych, zmniejsza tłustość skóry oraz zapewnia efekt matujący. Redukuje zaskórniki i przeciwdziała ich tworzeniu. Skutecznie nawilża oraz łagodzi podrażnienia. Pozostawia skórę zadbaną, gładką o jednolitym kolorycie. 

Zawiera substancje czynne głęboko oczyszczające: 

- ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym, 

- ściągająco-łagodzący glukonian cynku, 

- normalizujący kwas oleanolowy. 

Substancje czynne głęboko nawilżające: 
- biodostępna sól kwasu hialuronowego, 
- alga brunatna Laminaria ochloreuca. 
Substancje czynne ochronno-korygujące: 
- fotostabilne filtry UVA/UVB SPF 10, 
- wygładzający pigment balance.



W związku z tym że kończył mi się jeden tonik nagietkowy z Ziaji, postanowiłam wypróbować tonik "manukowy". Sprawdza się rewelacyjnie. Jednak przy tym produkcie daje małego minusa za aplikację. Producent zaleca nanieść tonik na skórę za pomocą wacika. Niestety mój wacik za szybko wchłania ten tonik i zanim wacik będzie w miarę mokry bym w ogóle coś naniosła z niego na twarz to musze sporo zużyć produktu. Dlatego ja pryskam bezpośrednio na twarz. Nie wiem czy to dobre ale ja innego wyjścia nie widzę, jeszcze muszę spróbować innych wacików.




Tonizująco - uzupełniający preparat do demakijażu i oczyszczania skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość. 
Substancje czynne głęboko oczyszczające:
- ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym,
- ściągająco - łagodzący glukonian cynku,
- złuszczający kwas migdałowy,
- nawilżający kwas laktobionowy,
- łagodząca prowitamina B5.
Czysta i świeża skóra:
- łagodnie oczyszcza i usuwa pozostałości makijażu,
- działa ściągająco na rozszerzone pory skóry,
- zawiera organiczne kwasy o działaniu mikrozłuszczającym,
- wspomaga łagodzenie zmian trądzikowych.,

- przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych

I teraz odpowiedź na pytanie: Czy słuszny ten szum? Tak, dla mnie nie ma lepszych produktów!

Komentarze