Lovely nude make up kit. Paletka cieni.

Uf wreszcie tu dotarłam, nie było mnie cały weekend a u mnie to na prawdę rzadkość. Niestety miałam małe urwanie głowy, bo zmieniałam wystrój swojego pokoju więc czekały mnie zakupy a po zakupach skręcanie mebli, a dziś układanie wszystkiego. Alee teraz to jest pięknie.. w moich ukochanych kolorach białym i różowym :)


Ale do rzeczy...






O paletce z Lovely myślałam już jakiś czas ale jakoś nie było okazji do jej kupna. I w tym miesiącu mam odwyk na zakupy kosmetyczne :P A tu nagle dostałam taki prezencik od mamy ;D
Paleta posiada 12 cieni do powiek, w tym 3 matowe. Cienie są neutralne i tworzą delikatny makijaż. W zestawie jest też pędzelek. 



Niestety cienie matowe nie mają dużej pigmentacji a pozostałe oblecą, trzeba nakładać kilka warstw. ale czego można się spodziewać za 12 zł. Lecz jak na tą kwotę to paletka jest w miarę fajna. Kolor nie utrzymuje się na powiece przez cały dzień, ale też nie znika całkowicie. U mnie po całym dniu cienie zmieniły kolor na jaśniejszy ale i tak ładnie wyglądały, oczywiście nałożyłam  wcześniej bazę. A przede wszystkim nie zrolowały się na powiece. A co do osypywania się to niestety nie które strasznie się osypywały i pozostawały mi albo na ręce a co najgorsze na policzkach! :( Na 10 punktów za całość przyznaje 6.




Komentarze

  1. Bardzo ładna paletka, niejednokrotnie obok niej przechodziłam ale ostatecznie się nie mogłam zdecydować - głównie ze względu na posiadanie innych w podobnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam o zakupie tej paletki, ale ciągle czytam gdzieś negatywne opinie i rezygnuję...

    OdpowiedzUsuń
  3. skusiłam się na nią w promocji rossmannowej ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam ją kupić ale jakoś mnie nie przekonała ;/
    +obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna jest, tylko jak byłam w rossmanie to juz nie było tej gamy kolorystycznej :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)