BeBeauty Regenerujący krem do rąk.



Myślałam że problem suchych dłoni mnie nie dotyczy, bo nigdy nie narzekałam na suchość. Jednak gdy zrobiła się jesień, dni były coraz zimniejsze, mroźny wiatr odczułam że moje dłonie stały się jak nie moje:) Pocierając jedną o drugą czułam bardzo nie przyjemne uczucie. Szybko zaczęłam przeszukiwać moje szafki w poszukiwaniu kremu do rąk jednak miałam tylko te z Oriflame które niestety nie za ładnie mi pachniały no i nie pomagały. Stwierdziłam że nie będę wydawać dużo pieniędzy na zwykły krem do rąk, dlatego gdy mama poleciła mi ten z Biedronki to przy najbliższych zakupach pierwsze co to pobiegłam po niego. Kosztował około 3 zł. I kolejny produkt z Biedry okazał się być rewelacyjnym.






Jak dla mnie ma same zalety. 
-wydajny 
-cena przede wszystkim 
-świetnie rozprowadza się 
-skóra dłoni jest miękka i delikatna
-działa też na skórki i paznokcie 
- nawilża i to bardzo
- i to co najważniejsze pachnie cudnie, bo ostatnio męczą mnie zapachowe kremu typu truskawkowe czy czekoladowe.



 Gdy wykończę ten to na pewno wypróbuje jeszcze drugą wersje Nawilżającą.

A Wy jaki macie ulubiony krem do rąk ?:)

Komentarze

  1. Miałam w ubiegłym roku ten kremik, byłam nim zachwycona :) właściwie to tak się zastanawiam, dlaczego do niego nie wróciłam? kremów do rąk ci u mnie pod dostatkiem, ale ten wspominam bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam go już bardzo dawno i też bardzo lubiłam, ale znudził mi się ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. wygrałam go w rozdaniu ale jeszcze nie uzywałam ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi właśnie ten zapach nie odpowiada. Poza tym jest ok:)

    OdpowiedzUsuń
  5. JA używam aktualnie z Dove i jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten krem jest świetny.
    Jak masz suche stopy to smaruj nim stopy bardzo pomaga

    OdpowiedzUsuń
  7. Otrzymałaś ode mnie kochana Nominacje do Liebster Blog Award zapraszam : http://kosmetykofanki.blogspot.com/2014/12/nominacja-liebster-blog-award-2014.html <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam go już dwa razy. Całkiem niezły, choć moim ulubionym niezmiennie jest żurawinowy od Cztery Pory Roku :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)