Zamówienie z ZALANDO czyli torebka Bik Bok Palace

Ostatnio pisałam Wam że dostałam się do projektu trnd z Zalando i dostałam bon na 100 zł. Szczerze to spadło mi to jak z nieba bo akurat od jakiegoś czasu rozglądałam się za torebką na ramię. Od razu gdy kurier przywiózł mi bon zabrałam się za zamówienie. Torebka kosztowała 79 zł. Szukałam czegoś jeszcze za te 21 zł ale niestety były tylko rzeczy powyżej 29. Szkoda że nie pomyślałam że można dopłacić te parę złoty no ale cóż:) Torebkę mam za darmo więc narzekać nie będę:)



Wczoraj już otrzymałam swoją torebeczkę i jest przepiękna. Z bardzo solidnego materiału co widać na pierwszy rzut oka. Ma odpinany paseczek, w który można regulować długość. Jest jedno komorowa, z małą, ukrytą kieszonką. Torebkę posiada złoty suwak, dzięki czemu nic nam nie wypadnie ani nikt niepowołany nie wsadzi w nią swe łapska :)) 








Do paczuszki zostały dołączone dwie saszetki kawy Nescafe informując nas że przy zakupie Nescafe Sensazione Creme 200g otrzymamy 40 zł na zakupy w Zalando, ale dopiero przy zakupach za minimum 200 zł. 




Posiadam jeszcze kody zniżkowe do Zalando bez minimalnej kwoty zamówienia:) Jak ktoś chętny niech da znać:)


Link do torebki: Klik


Komentarze