Hej:) Uff znowu mnie tu trochę nie było bo niestety laptop odmówił mi współpracy. W sobotę byłam kupić nowego laptopa i przy okazji zrobiłam kilka zakupów:) Zapraszam do czytania dalej:)

Komputera pokazywać nie będę, bo laptop jak to laptop nic szczególnego :)

Zacznę może od bluzek, bo oczywiście ja jestem uzależniona od kupowania wszelakich bluzek. Nie wspomnę już że moja szafa w połowie zawalona jest bluzkami jeszcze z metkami, kilka z nich nawet leży rok:P 

Sinsay
Kocham Sinsay, mają piękne koszulki z fajnymi wzorami. 




 zdjęcie ze strony Sinsay.com



 H&M
 zdjęcie ze strony H&M


Hebe 

 Mam ten krem od dawna i bardzo sobie go chwalę:) To moje drugie opakowanie:)
8,49 zł

 Pastę kupiłam mamie ale może sama jej użyję :)
5,99 zł

 Peeling borowinowy za całego grosza! :)

 Lakier Rimmel 10,49 zł

Perfumy Puma 25,99



Komentarze

  1. Bardzo chętnie przetestował abym krem z ziaji :) bardzo lubię tą firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie przetestował abym krem z ziaji :) bardzo lubię tą firmę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)