Ziaja Liście Manuka Pasta do głębokiego oczyszczania twarzy

Hej:) Dzisiaj napiszę trochę o jednym z moich ulubionych produktów z Ziaji z serii Liście Manuka. Mowa oczywiście o paście do głębokiego oczyszczania twarzy. Produkt kupiłam dla mojej mamy. Ja nie mam problemów z zaskórniakami, ale postanowiłam że i ja wypróbuje tej pasty. I oczywiście kolejny raz się nie zawiodłam.


Głęboko oczyszczający, spłukiwany produkt w formie pasty. Skutecznie redukuje niedoskonałości skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.
Substancje czynne głęboko oczyszczające:
- ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym,
- ściągająco-normalizująca zielona glinka,
- aktywna baza myjąca.



Czysta i świeża skóra:
- odblokowuje pory skóry z nadmiaru sebum,
- ma delikatne właściwości ściągające i złuszczające,
- zapobiega powstawaniu zaskórników,
- przeciwdziała tworzeniu nowych niedoskonałości skóry,
- przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych.








Skład: Aqua (Water), Hydrated Silica, Glycerin, Polyethylene, Sodium Laurenth Sulfate, Titanium Dioxide, Cellulose Gum, Panthenol, Illite, Propylene Glycol, Leptospermum Scoparium Leaf Extract, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.



Cena: 8zł / 75ml

 



Pasta jest w formie peelingu. Czujemy w niej jak by piasek. Jest koloru białego z niebieskimi ziarnkami. Pachnie ładnie, zresztą tak samo jak cała seria. Super złuszcza skórę i nawilża. Nie powoduje podrażnień.  Pozwala pozbyć się nawet najdrobniejszych niedoskonałości. Produkt stosuje kilka razy w tygodniu i moja twarz jest mega gładka, oraz zniknął problem przetłuszczającego się czoła. Pasta zasycha po paru sekundach, ale z łatwością można ją zmyć. Największym plusem jest oczywiście cena. Bardzo polecam osobą z cerą tłustą. 



Używałyście jej? Jeśli tak chętnie poczytam o Wasze spostrzeżenia :)


Komentarze