Naklejki ścienne ze sklepu Akatja.

Jakiś czas temu nawiązałam współpracę ze sklepem Akatja Pracowania Dekoracji, która oferuje naklejki ścienne, szablony i różne inne rzeczy jakie sobie kto zamarzy by udekorować pokój lub łazienkę. Nie długo planuje remont w pokoju, więc wybrałam sobie naklejkę wróżkę, tak ja stara baba wzięłam wróżkę ;D Przemyślałam sprawę i sobie zostawiłam motylki i gwiazdki a wróżkę oddałam córce koleżanki mamy :) Niestety nie miałam możliwości zrobienia zdjęcia jak wróżka się prezentuje, ale opinie już zebrałam:)
Sobie planuje jeszcze zakupić napis na ścianę i na pewno dokonam tego w sklepie Akatja.





Naklejki przychodzą zapakowane w kartonowy rulonik dzięki czemu unikniemy nie ładnych zagięć. Łatwo je nakleić, ale trzeba pamiętać by zrobić to równo bo później już nie da się tego naprawić.
Wykonana jest solidnie, nie odchodzi ze ściany i się nie zmywa. Mała jest zachwycona bo ładnie ozdabia pokój. 





Za niewyraźne zdjęcia bardzo przepraszam. 








Więc jeśli szukasz pomysłu na ożywienie pokoju skorzystaj z asortymentu akatja.pl :)

Komentarze