MedBeauty| Maska algowa z kiwi. Rozjaśniająco- rewitalizująca.

Hej:) Ostatnio pisałam Wam o masce algowej rozświetlającej z witaminą C KLIK, a dziś będzie o masce z kiwi:)





Od producenta: Maska algowa rozjaśniająco –rewitalizująca zawiera w swoim składzie ekstrakt z kiwi, który bogaty jest w wit. C, A,B, E, K, potas, cynk, wapń, magnez, żelazo, karotenoidy. Wit. C zawarta w owocach kiwi chroni skórę przed wolnymi rodnikami, pobudza fibroblasty do produkcji kolagenu, rozjaśnia skórę (zmniejsza przebarwienia), poprawia mikrokrążenie przez co skóra jest dotleniona. Wit. A przyspiesza proces regeneracji skóry, poprawia nawilżenie i elastyczność. Wit. E zapobiega przedwczesnemu starzeniu się organizmu. Wit. K poprawia koloryt skóry i wzmacnia kruche naczynia
krwionośne. Potas, cynk, wapń, magnez poprawiają poziom nawilżenia, przyspieszają odnowę komórkową, opóźniają proces starzenia.
Przeznaczenie: dla wszystkich typów cery; szczególnie dla skóry dojrzałej, zmęczonej z tendencją do powstawania przebarwień, a także dla skóry wrażliwej z tendencją do popękanych naczyń krwionośnych.


Skład:
  • Ekstrakt z owoców kiwi – bogaty jest w witaminy C, A, B, E, K, potas, cynk, magnez i karotenoidy. Dzięki tym związkom posiada właściwości antyoksydacyjne, nawilża, reguluje syntezę kolagenu, stymuluje odnowę komórkową, rozjaśnia.
  • Alginat - otrzymywany z alg morskich (głównie alg brązowych), posiada właściwości nawilżające i ochronne. 
  • Glukoza – cukier prosty, wykazuje działanie nawilżające.
Korzyści:
  • Rozjaśnienie skóry (zmniejszenie przebarwień) 
  • Rozświetlenie, przywrócenie blasku i świeżości 
  • Rewitalizacja skóry dojrzałej 
  • Wzmocnienie naczyń krwionośnych 
  • Dotlenienie skóry 
  • Spowolnienie procesów starzenia

Poprzednia maska spowodowała u mnie zaczerwienienia na czole. Przy stosowaniu tej nic takiego nie zauważyłam i jednak wolę maskę z kiwi niż tą z witaminą C. Jest w postaci proszku o kolorze jasnej pistacji. Po wymieszaniu z wodą kolor się nie zmienia i pachnie przyjemnie. Odchodzi cała z twarzy bez problemu. Po ściągnięciu niej moja skóra była rewelacyjnie nawilżona. Przez ostatni czas miałam duże wypryski i przebarwienia na czole, jak nigdy nie miałam z tym problemu to teraz wywaliło na całego. Po zastosowaniu maseczki zauważyłam że zaczerwienienia całkowicie zniknęły a wypryski się likwidują. Tam gdzie miałam suche skórni nie widać po nich śladu.  Jest to mój ulubieniec :) Dostałam dwa opakowania więc jeszcze na trzy "zabiegi" mi wystarczy:)



Komentarze