Cudowne gumeczki z FashionMuffin ♥

Hej:) Ostatnio na instagramie natknęłam się na profil firmy FashionMuffin i zakochałam się w tym co tam zobaczyłam. Otóż były to przepiękne gumeczki, które można nosić na nadgarstku. Długo zbierałam się do uch zakupu aż w końcu złożyłam zamówienie.

Widziałam że gumki przychodzą pięknie zapakowane,niestety do mnie przyszły w zwykłym przeźroczystym woreczku a szkoda bo po cichu liczyłam na takie piękne opakowanie. No ale liczy się zawartość:)
W ofercie strony znajdziemy gumki gładkie, brokatowe lub we wzorki. Do wyboru do koloru. 


Ceny wahają się od 3-5 zł. Bardzo często są promocje, można kupić taniej albo dostajemy gratis. Niestety gumeczki są wąskie i "większy" nadgarstek będą trochę opinały. Jedna z nich wogóle mi na dłoń nie wchodzi, ale kwesta czasu i odchudzenia się ;D






Pięknie wyglądają do stylizacji na lato.


Wpis nie powstał w związku ze współpracą. Gumki zakupiłam sama.

Komentarze