Kredki do oczu Soft Eye Pencil od Delia Cosmetics

 
Hej :) Zgodnie z obietnicą dziś przybliżę Wam kredki do oczu od Delia Cosmetics z serii Soft Eye Pencil. Kolorów w ofercie jest 5: czarny, ciemny brąz,  ciemnoniebieski, fioletowy, grafitowy.




Ja na długi czas zaprzestałam używania kredek do makijażu, czego kompletnie nie rozumiem, bo teraz bez kredki się nie mogę rozstać. Soft Eye Pencil są bardzo dobrze napigmentowane i faktycznie jest to kolor na jaki wskazuje nazwa.
Mają eleganckie, złote skuwki oraz złote napisy, które wyglądają na porządnie wykonane ale z czasem się okaże jak to jest z ich ścieralnością.

Kredka jest miękka, łatwo się nią manewruje. Idealna do podkreślenia oka na dole a tak że do narysowana kreski na górnej powiece. Soft Eye Pencil nie rozmazują się i są bardzo trwałe.

Najbardziej w nich podoba mi się to że się nie przemieszczają tzn nie wchodzą z czasem do oka tworząc milion ciemnych kropek na gałce ocznej:) Wiecie o co mi chodzi?:)
Łatwo można je zastrugać a przy tym nie łamią się.
Cena 7 zł.
Kolory na zdjęciu niestety są trochę przekłamane.

Na tym zdjęciu mam kredkę ciemno niebieską, lekko roztartą pędzlem i dodatkowo w wewnętrzne kąciki nałożyłam rozświetlacz.


Komentarze

  1. Naprawdę ładne kolory. Piękny makijaż, pasuje Ci ten kolor pomadki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kolory mają te kredki, szczególnie spodobała mi się ta fioletowa i brązowa.
    Makijaż oczu wyszedł Ci przepięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz je widzę, ale na peqno przy okazji wypróbuję. Wydają sie być naprawdę warte uwagi ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakoś nigdy szczególnie nie przepadałam za kredkami do oczu, ale te wydają się bardzo ciekawe :) Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
  5. cena fajna i kolory fajne :) ja często używam kredek :)
    Madziastylee

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem przyzwoite rzeczy robi ta Delia. Grey najfajniejszy i cena tez super

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)