A-DERMA, Surgras, żel pod prysznic Ultra Bogata konsystencja

Hej :) Lubicie pięknie pachnące żele pod prysznic? Jeśli tak to zapraszam Was to zapoznania się z moją opinią na temat żelu A-DERMA. Dostępność: Drogeriasyrenka.pl



Od producenta:
Wyjątkowy i unikalny roślinny składnik, wyciąg z owsa Rhealba, ma działanie łagodzące i zmniejszające podrażnienia. W 100% naturalny składnik z owsa uprawianego w południowo - zachodniej Francji zgodnie z normami Rolnictwa Ekologicznego. Pozostawia film ochronny na skórze. Zapewnia 24h nawilżenie. Bardzo dobra tolerancja. Bardzo dobre właściwości kosmetyczne – kwiatowy zapach i aksamitna konsystencja. Wyciąg z owsa Rhealba® łagodzi podrażnienia. Wzbogacona o ultra odżywcze składniki: ponad 40% emolientów w składzie. Fizjologiczne pH. Bez mydła, bez parabenów.
Żel pod prysznic stosować pod prysznicem lub podczas kąpieli w wannie nanosząc żel najpierw na dłonie, a następnie na wilgotną skórę. Spłukać i delikatnie osuszyć. Do twarzy i ciała. W razie kontaktu z oczami obficie spłukać czystą wodą.

Żel zapakowany w standardową tubkę, więc nie będę się rozwodzić zbytnio nad tym :)
Żelowa konsystencja, koloru lekko żółtawego. Już niewielka kropla wystarczy by się dobrze zapienił. Nie ma problemu z usunięciem piany z ciała. Dobrze myje, nawilża i pozostawia piękny, delikatny zapach. Nie pozostawia tłustej poświaty na skórze.
 Skóra jest nawilżona, ale nie jest to długotrwały efekt. Dlatego by utrzymać nawilżenie trzeba stosować produkt często i regularnie.
Ogromnym plusem żelu A-DERMA jest jego skład. Nie zawiera mydła ani parabenów.

P.S Jeśli szukacie drogerii z niedrogimi dermokosmetykami zapraszam Was serdecznie do odwiedzenia strony www.drogeriasyrenka.pl

Komentarze

  1. Kosmetyk nie dla mnie, nie mam szczególnych problemów ze skórą ciała, jednak polecę siostrze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam go kiedyś, ale żałowałam, że nie pachniał czymś przyjemnym. Pomagał za to przy alergi, kiedy swędziało ciało ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Generalnie lubię markę. Tego żelu akurat nie miałam, ale używałam jakiegoś do mycia twarzy i był super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten żel a właściwie olejek. Idealny do skóry suchej.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)