Hej:) Już dawno miałam napisać tego typu post, ale dopiero teraz się zebrałam. W ostatnim czasie obejrzałam dość dużo filmów i seriali (zagranicznych). Chciałabym się z Wami nimi podzielić bo może ktoś akurat szuka czegoś fajnego na wieczór.


Wszystkie poniższe filmy oceniam 10/10 :)

 "Zanim się pojawiłeś" to już chyba klasyk. Dziewczynę z małego miasteczka zaczyna łączyć więź ze sparaliżowanym mężczyzną, którym się opiekuje.

"Jak to robią single" Grupa znajomych poszukuje swojej drugiej połówki w Nowym Jorku.

"Co Ty wiesz o swoim dziadku" Mający niebawem się ożenić Jason zabiera swojego dziadka na przejażdżkę po Florydzie.


"Dziewczyna z pociągu" Rachel codziennie podróżuje do pracy tą samą trasą kolejową, obserwując przydrożne domy. Gdy mieszkanka jednego z nich znika, kobieta postanawia zeznać, co widziała.


"Max" Po powrocie z misji, pies służący pomocą żołnierzom w Afganistanie zostaje zaadoptowany przez rodzinę swojego tresera.


"Nietykalni" Sparaliżowany milioner zatrudnia do opieki młodego chłopaka z przedmieścia, który właśnie wyszedł z więzienia. 



W następnym poście polecę kilka seriali, które jak dla mnie są najlepsze.

Komentarze

  1. Widziałam Nietykalnych i Dziewczynę z pociągu. Nietykalni super, Dziewczyna z pociągu trochę gorsza, ale też w miarę ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Nietykalni u mnie na pierwszym miejscu zawsze ;)

      Usuń
  2. "Zanim się pojawiłeś" oglądałam i uwielbiam, strasznie mi się podobał! "Co Ty wiesz o swoim dziadku" mam zamiar kiedyś obejrzeć :D "Dziewczyna z pociągu" widziałam i tak średnio mi się podał, moim zdaniem tyłka nie urywał :D "Max"... Uwielbiam filmy o zwierzętach, dlatego też pewnie tak strasznie mi się podobał! :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam "co ty wiesz o swoim dziadku" i naprawdę bardzo fajna komedia. Idealna na wieczór z chłopakiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komedia super. Gdy ją oglądam to wracają mi wspomnienia z moim dziadkiem :)

      Usuń
  4. Oglądałam tylko "Jak to robią single" ale zachwytu ten film we mnie nie wywołał. Dużo dobrych opinii słyszałam o pierwszej propozycji i muszę w końcu znaleźć czas, aby obejrzeć ;) No i "co ty wiesz o swoim dziadku" też mam na liście do obejrzenia - uwielbiam De Niro, więc to pozycja obowiązkowa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy jest bardzo romantyczny i wzruszający. Płakałam na końcu;)

      Usuń
  5. Dzieki za polecenie filmów. Widziałam juz zanim się pojawiłeś. W weekend obejrzę z chlopakiem "Jak to robią single"

    OdpowiedzUsuń
  6. Części filmów nie widziałam, na pewno obejrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oprócz "Dziewczyna z pociągu" i "Max" oglądałam wszystkie i polecam :D

    Pozdrawiam serdecznie
    http://natalena-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Również lubię te filmy. Niektórych nie widziałam, ale przekonałeś mnie do obejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żadnego filmu nie widziałam. Mój mąż jest kinomaniakiem, pewnie coś mu podpasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zanim się pojawiłeś i Nietykalni to niesamowite filmy. Jak to robią single jednak mnie do siebie nie przekonał. Dziewczyna z pociągu jeszcze nie oglądałam - jakoś się nie mogę zebrać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również nie mogłam się zebrać by go obejrzeć ale później mnie wciągnął:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)