CND Vinylux, winylowy manicure

 
Jak wiecie (albo i nie) na moich paznokciach już od bardzo dawna gości tylko hybryda. Zwykłe lakiery poszły zupełnie w odstawkę i większość porozdawałam. Nowością dla mnie jest manicure winylowy CND Vinylux, który ma być dużo łatwiejszy w użyciu niż hybryda, ale tak samo wytrzymały. Czy tak jest? Czytajcie dalej:)




Co potrzeba ny wykonać taki manicure?
  • CND Scrubfresh potrzebny by odtłuścić płytkę paznokcia
  • CND Vinylux Weekly Polish, lakier winylowy kolorowy, w moim przypadku jest to 143 Rouge Red
  • CND Vinylux Weekly Top Coat zabezpieczający top

Odtłuszczamy naszą płytkę paznokcia, następnie bez użycia bazy nanosimy kolor, w zależności jaki chcemy efekt uzyskać kładziemy jedną lub dwie warstwy. Na końcu wszystko zabezpieczamy Top Coat`em.
Rouge Red jest kolorem intensywnej czerwieni, wystarczy jedna warstwa by uzyskać piękny efekt. Lakiery są średniej gęstości (na pewno rzadsze od hybryd), ale pracuje się z nimi wyjątkowo dobrze.

Do utwardzenia nie potrzebujemy lampy, wystarczy poczekać a lakier i top wyschną same. Zajmuje to mniej czasu niż przy standardowych lakierach. Po wyschnięciu nie musimy się bać że zaraz zepsujemy paznokcia. Lakier zasycha bardzo mocno.

Na moich paznokciach wytrzymał 1,5 tygodnia. Później zaczął się ścierać po bokach i od góry. Może to być też kwestia tego że dość dużo sprzątałam w tym czasie i babrałam się w wodzie. Nie odpryskuje, nie schodzi płatami.
Zmywanie go już może być cięższą kwestią, ponieważ przejechanie zmywaczem zbytnio nam nic nie da. Parę minut musiałam go odmaczać by lakier ładnie zszedł. Paznokcie były w dobrym stanie, bez żadnych przebarwień.

Jak wypada cenowo? Kolorowy lakier kosztuje około 30 zł/15 ml, Top 30zł, Scrubfresh 20zł/ 59ml.
Cena całego zestawu około 60 zł.

Co sądzicie o tym sposobie manicure?

Komentarze

  1. Jak świetnie czyta się Twojego bloga. Zdecydowanie zostaje z Toba na dłużej i czekam na więcej. POZDRAWIAM :)
    http://wikadenis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfekcyjna czerwień :) Ja jednak stawiam na hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dobra trwałość, praktycznie jak przy hybrydach, ja swoje wymieniam co 2 tygodnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zmieniam hybrydy co 3:p bo często mi się nie chce ich robić; p

      Usuń
  4. Uwielbiam krwistą czerwień, może i ja skuszę się na tego typu manicure, w końcu wkrótce mam studniówkę :D

    http://czarnaklittle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już sobie nie wyobrażam życia bez hybryd :D ale kolorek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny odcień. Duży plus, że szybko zasycha! I że utrzymuje się tak długo! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie trzymał się koło 7 dni. Odcień czerwieni ma piękną.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze słyszę. Musżę sie zainteresować. Szczególnie skoro szybko zasycha

    OdpowiedzUsuń
  9. Super sposób my jesteśmy jak najbardziej na tak! Bardzo fajny wspis 😏 buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Cenowo to ja już chyba jestem bardziej przekonana do hybryd. :DPierwszy wydatek może spory, ale później ceny lakierów podobne z tym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się:) narazie pozostaję przy hybrydach:) chociaż od czasu do czasu ten w sposób też będę robić paznokcie:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)