Propozcyje pezentów na Dzień Babci

21 stycznia mamy Dzień Babci, ja prezenty już mam, więc może dla Was będzie to jakaś inspiracja. Zamówiłam dwie rzeczy ze sklepu eprezenty.pl



Pierwszą jest spersonalizowany przepiśnik kulinarny
Notatnik posiada 90 kartek w linie oraz twardą okładkę.
  • format notatnika: B5 (17,6cm/25cm)
  • grubość notatnika: ok. 1,5 cm
  • materiał kartek: gładki papier w kolorze ecru o gramaturze 70g/m2 (90 sztuk)
  • wykończenie ręczne

Drugim największym prezentem jest zestaw: Ceramiczny dzbanek i ręcznik z haftem
Zestaw posiada piękny ceramiczny dzbanek do zaparzania (dzbanek, przykrywka, zaparzacz, podgrzewacz) i to ze względu głównie na niego zamówiłam, ponieważ moja babcia kocha parzoną herbatę.

Ręcznik 70x140 cm ma wyhaftowane imię babci.

Wszystko zapakowane jest w solidny koszyk i celofan przewiązany wstążką, dzięki czemu nie musimy się martwić o dodatkowe zapakowanie prezentu.

Czas wysyłki to tylko 48h, więc jeśli potrzebujecie szybko i fajnego prezentu zapraszam na eprezenty.pl

Komentarze

  1. Ja jak co roku nie wiem co kupić babci. Kosmetyków nie używa, wielu rzeczy nie może jeść, a z ręczników czy filiżanek frajdy nie będzie miała bo nie przywiązuje wagi do takich rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uu no to faktycznie masz ciężko. Moja uwielbia kosmetyki i takie duperelka. Ostatnio zauważyłam że bardzo lubi herbatę liściastą a że zaparzacza nie ma to już jest prezent jak znalazł :D

      Usuń
  2. Świetny ten zestaw na herbatkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten przepiśnik ,mojej babci raczej by się nie przydał bo przepisy zapisuję w głowie ale ja chętnie bym go przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama chętnie bym go przygarnęła, bo lubię mieć wszystko zapisane:)

      Usuń
  4. widziałam tą strone nie raz :) mają fajny asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam kubeczki z wizerunkami wnuków - to w imieniu moich dzieci:). Ja dziadków nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli nie wiecie kochane co wybrać to polecam bookmaster czyli ksiażki. na każdą okazję są super

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)