Yankee Candle, Snowflake Cookie

 

Przez Święta wypaliłam wiele wosków. Jednym z nich był Snowflake Cookie od Yankee Candle. Pierwsze co mnie urzekło to kolor, różowy, mój ulubiony:) Dostępny na goodies.pl



Wosk z okolicznościowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: ciastka, cynamon oraz waniliowa polewa.

Wosk idealny dla łasuchów, lubiących nie tylko jeść słodycze ale wąchać słodkie wonie :) Zapach jest bardzo słodki i mocny, dlatego już odrobina palenia wystarczy by ulotniło się to co najlepsze. Wyczuwalna wanilia i lukier. Nie jest to typowo mdły zapach. Czuć słodycz ale nie przesadną.

Linia zapachowa:

Okolicznościowe
Seria Classic
Pojemność 22 g
Wydajność zapachu do 8 godzin
Typ Wosk

Komentarze

  1. Taki różowy cukiereczek z niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam przesyt świeczek i wosków. Po okresie szaleństwa- teraz omijam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi na razie to nie grozi, ale pewnie kiedyś też będę musiała odpocząć :)

      Usuń
  3. Uwielbiam zapachy Yankee Candle, sama mam w domku kominek i kolekcję kilkunastu wosków (póki co tylko tyle, ale zapewne się nie skończy na tym). Snowflake Cookie jak dla mnie jest nieco za słodki, ale ile ludzi tyle gustów:)
    Pozdrawiam
    marusitestowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od nie dawna mam fazę na woski, też nie mam ich wielu. A co do zapachów to oczywiście każdy lubi co innego:)

      Usuń
  4. Na kolejną zimę na pewno sobie sprawię ten wosk <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham słodkie zapachy. Dziwne że tego jeszcze nie miała. Musze zamówi ten wosk.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda cudnie *_*

    Pozdrawiam serdecznie,
    http://natalena-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)