Nowości z eButik.pl + kod rabatowy dla Was

 
Cześć! W końcu nadszedł ten czas by na moim blogu pojawił się post modowy :) Spokojnie zdaję sobie sprawę że do figury modelki daleko mi brakuje ale może już nie długo to się zmieni :D
Nowości, które dziś Wam pokaże pochodzą ze sklepu eButik.pl



Pierwsze co to w oko wpadły mi buty. Piękne, lakierowane szpilki koloru różowo-pastelowego.  Firma Vices.

Następna jest piękna brzoskwiniowa koszula mgiełka.
Góra bluzki ma piękną koronkę, a tył zapinany na guziczek.


Bluzka z wycięciem
Bluzka wykonana jest z bardzo przyjemnego materiału. Na plecach wycięta w trójkąt z kokardką. 
Spodnie ze wstawką
Spodnie są elastycznie, dobrze dopasowują się do figury. Na nogawkach posiadają wstawki z siateczki.
 W ofercie znajdziecie wiele innych ciekawych modeli spodni.

Sklep przygotował również dla Was coś extra! Kod rabatowy -55% na hasło: BLONDBEAUTY55
Działa na wszystkie rzeczy z kategorii NOWOŚCI oprócz butów. Zniżka naliczana jest od ceny podstawowej.
 

Komentarze

  1. Szpilki i koszula są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybrałaś cudowne rzeczy!Szpileczki sama bym przygarnęła, ale nie umiem w takich chodzić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku. Ekstra. A kod rabatowy jest mega. Dzieki. Dzis go wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. buty oraz koszula wpadły mi w oko :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne szpilki, ale wyglądają na niewygodne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne rzeczy :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam ten sklep. swego czasu pół szafy mialam ich ciuchow :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna koszula mgiełka, bardzo dobrze Ci w pudrowym różu :)
    https://bijoch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)