Catrice HD Liquid Coverage Foundation 020 ROSE BEIGE

Hej :) Pewnie większość z Was już słyszała o kultowym ostatnio podkładzie Catrice HD Liquid Coverage Foundation. Dość długo stacjonarnie szukałam go, pierw chciałam ten jaśniejszy 010, jednak zdecydowałam się kupić 020 jednak dopiero udało mi się go dorwać w drogerii interentowej w wyższej cenie, niestety.



Druga Skóra. Podkład HD Liquid Coverage to wygładzona cera z efektem “high definition”. Wyjątkowo lekka formuła, którą aplikuje się pipetą, oferuje wysokie krycie i utrzymuje się na skórze do 24 godzin. Cera wygląda nieskazitelnie, a przy tym naturalnie, podkładu nie czuć na skórze. Skóra jest gotowa na światła jupiterów i bycie w centrum kamery!

Podkład znajduje się w szklanej buteleczce z pipetką. Dość łatwo się go wydostaje z opakowania, jednak sądzę że pipetka średnio da radę gdy podkładu już będzie końcówka.
Konsystencja bardzo rzadka, jeszcze nigdy nie miałam aż tak rzadkiego fluidu. Zapach naturalny, jednak staje się on zupełnie nie wyczuwalny po nałożeniu na twarz.
HD Liquid Coverage aplikuje się przyjemnie i łatwo nie pozostawiając smug. Jest bardzo lekki i nie zapycha. Krycie ma średnie, jednak spokojnie można go dokładać bez obaw o zrobienie ciastka:) Nie tworzy efektu maski i prawie nie czuć jak byśmy miały podkład. Tworzy piękny, pudrowy efekt. 


Utrzymuje się dość długo, nie mam pojęcia czy aż 24 godziny jak twierdzi producent, bo nie miałam tak długo go na twarzy, jednak 6-8 godzin spokojnie wytrzymuje. Przy przetłuszczającej się strefie T wystarczy w międzyczasie poprawić pudrem. Nie ściera się, dzięki czemu mamy pewność że nie zrobią nam się „placki”. Dobrze współgra z sypkim, transparentnym pudrem oraz z korektorami. 


Zdecydowałam się na kolor 020 Rose Beige i powiem Wam że zrobiłam błąd. Może na lato się będzie nadawał jednak o tej porze muszę go rozjaśniać. Niby kolor wydaje się na początku ok ale później okropnie ciemnieje. Kupię go na pewno ponownie jednak już w odcieniu 010, gdy już będzie bardziej osiągalny do zdobycia:) Kolor nie wpada w pomarańcz, jednak jeśli nie lubicie różowego tonu wybierzcie ten jaśniejszy bo jak sama nazwa skazuje jest to Rose. 


Powiem tak, jest to jeden z lepszych podkładów i nie dziwie się czemu jest tak zachwalany. Za nie wielką cenę mamy bardzo dobry produkt. Gdyby nie to że się utlenia, myślę że dla większości byłby bez skazy. 

Komentarze

  1. Coś idealnego dla mnie.
    Podoba mi się że konsystencję łatwo się rozprowadza i nie pozostawia efektu maski, aktualnymi się kończy tak więc chętnie wypróbuje.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Poluje na 010, ale jak na razie nie mogę nigdzie go upolować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chce kupić 010 ale jedyna nadzieja to chyba polować na niego w necie; )

      Usuń
  3. Z chęcią bym się skusiła bo faktycznie widziałam i słyszałam już o tym podkładzie tak wiele... ale mówisz że ciemnieje i się utlenia? Tutaj pojawiła się pewna wątpliwość... Przez internet w ciemno raczej się nie skuszę bo mogę wybrać za jasny odcień a za ciemny to będzie klapa - tym bardziej, że jeszcze może być ciemniejszy na skórze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak z 010 Ale ten co mam bardzo ciemnieje: ( dlatego chce jeszcze wypróbować ten jaśniejszy.

      Usuń
  4. Też używałam i potwierdzam, że dobrze wygląda i fajnie się rozprowadza :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie krycie jest mocne :D Zdecydowanie mocniejsze niż np. przy Catrice All matt :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. All Matt nie miałam 😊 krycie w sumie też zależy od oczekiwań jakie mamy ale kupię go ponownie na pewno:p

      Usuń
  6. Koniecznie muszę go wypróbować, gdy mój obcenu fluid się skończy :) Jaki jest jego koszt? Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam jeszcze noc z kosmetyków Catrice. Czas chyba to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie poluję na odcień 010. Co trafie, ze jest w drogerii internetowej, do koszyka i pach : towar wyprzedany ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem szczerze, że nie lubię podkładów z pipetką, bo tak jak wspomniałaś pod koniec nie da się go wydobyć z opakowania :/ Ale sama już nie wiem :/ Może spróbuję tego co opisałaś :/
    http://ksiazki-wiktorii2.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna i pełna recenzja, też juz wiele dobroci o nim słyszałam jednak zawsze gdy decyduję się na zakup to nie ma go na sklepowych pułkach :). Pozdrawiam serdecznie i czekam na kolejne posty

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę wypróbować, bo jeszcze nie znalazłam tego idealnego ;)
    http://modaidekoracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja dalej szukam bo poluję na ten najjaśniejszy, który oczywiście najszybciej schodzi :D Mam nadzieję, że jak już mi się uda go zakupić to będę równie zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz słyszę o tym podkładzie i widzę go na oczy. Zawsze mam problem z dobraniem idealnego podkładu i niestety zazwyczaj kończy się to tak, że muszę go rozjaśniać. Może ten okaże się być dobry. :)
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Co próbuje go zdobyć, to zawsze sprzątną mi go sprzed nosa :) obawiam się jednak, że nawet 010 może być dla mnie zbyt ciemny, dlatego próbuje sprawdzić go najpierw w drogerii :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie niestety nawet 010 jest o wiele za ciemna :( muszę obejść się smakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę spróbować, wygląda bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam kolor 020 i jest tylko ciut za ciemny, ale 010 jest za to o wiele za jasny :P
    Jednakże, tak jak piszesz bardzo dobrze się trzyma i ładnie wygląda na cerze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam podkłady firmy Catrice ! ;) Tego jeszcze nie miałam ale to tylko powód aby przetestować coś nowego !

    Mój blog

    Pozdrawiam i obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. u mnie sprawdza się rewelacyjnie. Zdecydowanie hit ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Od 3 miesięcy próbuje dorwać go stacjonarnie, ale nigdy nie mogę dostać 010 :( Tak bardzo chciałabym sama go wypróbować. Super recenzja, tylko bardziej zachęciła mnie do kupna :) nenxa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze że nie wiem czy nie pospieszyłam się z tą miłą recenzją. Czekam jeszcze czy od niego dostałam uczulenia pod nosem czy nie, na razie go odstawiłam, jak znikną plamy to znaczy że to była jego wina.

      Usuń
  22. Ostatnio gdzieś się naczytałam, że ma okropny skład i już go nie chcę :P

    Chociaż przyznam, że z drugiej strony mnie kusi, ponieważ zbiera pozytywne opinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Koniecznie muszę go wypróbować, ale trochę kiepsko z wyborem koloru, bo widziałam, że ciemnieje dość bardzo :/

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie sprawdza się bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie go testuję i sprawdza się jak na razie idealnie! :) Szkoda, że jest problem z jego dostępnością odcienia 010 :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Chcesz szybko upolować niesamowity Catrice HD Liquid Coverage Foundation? Zapraszamy do sklepu kosmetykizameryki.pl. Możesz go kupić już za 29,99 zł.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)