Święta minęły, postów nie pisałam więc pora znowu się zmobilizować i wziąć się za pisanie:) Dziś post z serii nowości w miesięcy, nie przypominam sobie bym robiła taki wpis z nowościami z całego miesiąca, ale od teraz gdy uzbiera się więcej rzeczy na pewno będę wrzucać. Dzisiejszy wpis będzie typowo z nowościami kosmetycznymi.


1. Catrice Liquid Camouflage 010. Zamówiłam z Cocolita.pl ale pierwsza sztuka przyszła przyszła w strzępach nawet dodałam zdjęcie na instagramie @beautyby_blonde, wina poczty ale sklep bez problemu wysłał nowy korektor.  Cena 15,90
2. MUR cień do powiek Pure, którego używam jako bronzera.
3. Smilac odtłuszczacz do hybryd.
4. Semi Hardi Clear, do przedłużania paznokci.
5. Batiste suchy szampon wersja tropical.
6. Batiste Stylist Lakier do włosów Hold Me Hairspry + Spray nadający włosom plastyczność Texturizing Spray.7. Yankee Candle woski Pink Sands i Snow in Love8. Kringle Candle Daylight Pink Grapefruit 
 9. Revlon ColorStay 150 Buff10. MUR Lipstick Sweetheart11. Perfumetki, o nich pisałam już  Zapraszam12. Nivea o tym zestawie też pisałam  Zapraszam13. Ardell rzęsy i klej Duo 14. Zestaw do lakierów do hybryd ibd 15. Seche Vive  
  16. Joanna Naturia farba do włosów 212 Szlachetna perła17. Lambre Gold Amber Women perfumy17. The Balm Bahama Mama bronzer (z Aliexpress, wkrótce post, dość ciekawy będzie) 18. Podróbka szminki MAC (też będzie post) 

Komentarze