Cervandone.pl przegląd oferty sklepu + odbierz 50 zł na pierwsze zamówienie


Dziś post nie będzie kosmetyczny a bardziej modowy:) Wiosna się zbliża więc wiadomo trzeba kupić sobie kilka nowych rzeczy, torebki, buty co tylko dusza zapragnie;) Przedstawiam Wam ofertę sklepu cervandone.pl który w swojej ofercie ma przepiękne buty damskie i męskie, torebki oraz portfele. Wszystko w bardzo atrakcyjnych cenach. A akurat sklep oferuje bardzo ciekawą promocje: 50 zł rabatu na pierwsze zakupy, po więcej info zapraszam tu na stronę oraz  Facebook


Pierwsze na co zwróciłam uwagę to balerinki, lakierowane w pięknym kolorze turkusu.. idealne na wiosnę i lato:)





Następnie białe sneakersy. Mam buty tego typu i je uwielbiam;)

Urzekł mnie też duży, granatowy portfel:)



I teraz pora na torebkę!:) Niestety nie mogłam się zdecydować na jeden model więc zapraszam Was bezpośrednio na stronę z torebkami :D Klik 

A Wy macie jakieś plany zakupowe na wiosnę?:) Planujecie odświeżyć szafę?:P






Komentarze

  1. Moje modowe plany na wiosene nie są jeszcze określone, ale mam zamiar kupić jakieś buty😍
    Śliczny portfel😍
    Zapraszam Cię tez do mnie👉http://hot-schot.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakierowane balerinki są śliczne, szczególnie kolor mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)