Perfumik.pl perfumetki 033, 039, 107. Bruno Banani, Calvin Klein, Chanel


Dzień dobry Wam! :) Dzisiaj będzie pachnąco na blogu dzięki perfumerii internetowej www.perfumik.pl
Wybrałam sobie 3 zapachy o numerkach 033- Chanel No.5, 039- Calvin Klein CKIN2U, 107- Bruno Banani Pure Woman. Perfumeria oferuje tańsze zapachy 15 zł, inspirowane zapachami z drogich marek. 
Znajdziemy perfumetki dla kobiet jak i dla mężczyzn.


Każda perfumetka ma pojemności 33ml. Idealna do torebki i nie zajmuje wiele miejsca. Każda buteleczka jest z atomizerem, schowana w kartonowym pudełeczku. 

Zaczynamy od mojego najukochańszego zapachu czyli 107- Bruno Banani Pure Woman. 
Od producenta: Zapach Bruno Banani `Pure Woman` to niebiańska kompozycja z piekła rodem - słodka i niegrzeczna. To zarazem niewinna słodycz i grzeszne uniesienie.
To zapach subtelny, ale zarazem tajemniczy i pełen charakteru...
Kategoria: kwiatowo - owocowa.
Nuty zapachowe: frezja, czarna porzeczka, zielona mandarynka, cyklamen, piwonia, mango, nuty drzewne, ambra, wanilia.

Jak wspomniałam wcześniej jest to mój ulubiony zapach. Słodki ale nie duszący. Buteleczka koloru różowego, co urzekło mnie najbardziej. Perfumik raczej na pory wiosennie letnie, ale nadający się na dzień jak i na wieczór.


 039 Calvin Klein CKIN2U
Propozycja dla dwudziestoparolatków, wychowanych w dobie kultury SMS,
internetu, blogów i skrótowej nowomowy.Zapach dla Niej otwiera się wybuchem różowego grejpfruta,
po czym przechodzi w apetyczną miodową orchideę.
Typ: owocowy
Nuta zapachowa: czerwona porzeczka, bergamotka, różowy grejfrut, słodka orchidea, biały kaktus, cedr, ambra, wanili

Zapach kobiecy i orzeźwiający. Dość długo utrzymuje się na ciele nie tracąc przy tym intensywności. Najlepszy na wieczory. Woń owocowa, jednak nie słodka i typowo dla delikatnych kobietek.  Jest to mój ulubiony zapaszek zaraz po 107.

033- Chanel No.5
Zapach kultowy – bogata kwiatowa kompozycja,
w której skład wchodzą między innymi róża, jaśmin, ylang-ylang.
Ta mikstura w 1922 roku zrewolucjonizowała rynek perfum,
a dziś pomimo upływu wielu lat, wciąż pozostaje synonimem stylu,
piękna, elegancji oraz szyku.
Typ: delikatny kwiatowy
Nuta zapachowa: ylang-ylang, neroli, jaśmin, irys, róża, amber, vetiver, drzewo sandałowe

Zapach niestety nie dla mnie, nuta jaśminu za bardzo mi przeszkadza. Perfumetke oddałam cioci która o dziwo pokochała jaśmin i cały zapach. Woń utrzymuje się bardzo długo. Odpowiedni na jesienne i zimowe wieczory.

 



Komentarze