Pędzle Real Techniques z Chin. Podróbki czy oryginał?



Wiele słyszałam o pędzlach Real Techniques z chińskich stron. Oglądając filmiki na youtube, w których dziewczyny sprzeczały się czy pędzle są podróbkami czy oryginałem, sama postanowiłam wypróbować jak u mnie się sprawdzą. Fakt faktem nigdy nie miałam okazji nawet pomacać realne Real Techniques i nie jestem specjalistką w dziedzinie pędzli ale coś tam można chyba stwierdzić :)
Swoje pędzle mam z Banggood..Klikajcie;)



Posiadam taki o to zestaw z 3 pędzlami:
  • fioletowy- do aplikacji cieni
  • złoty- do podkładu i korektora
  • różowy- wielofunkcyjny pędzel do różu, bronzera i pudru
Dodatkowo pędzle są w etui, które chroni pędzle oraz może stanowić podstawkę.


Dla mnie pędzle są fenomenalne. Jak już wcześniej wspomniałam nie jestem specjalistką w makijażu, ale coś już tam próbuje i pędzle spisują się świetnie. Są mięciutkie, włosie nie wypada, nie śmierdzą typową "chińszczyzną". Jedyny minus że trochę długo schną, ale wybaczam im to:) Zobaczymy jak długo wytrzymają:)
Różowy pędzel używam chyba najczęściej. Idealnie sprawdza się do pudru sypkiego jak i w kamieniu. Do bronzera się raczej średnio nadaje, ponieważ u mnie robi za duże plamy, jedynie co to ściągam nim nadmiar. 
Fioletowym nakładam jasny cień pod łuk brwiowy oraz na powiekę. Bałam się że będzie kuł, a okazał się bardzo milusi. 
Złoty jak u mnie leży bezczynnie. Do korektora go nie lubię, ponieważ jest dla mnie trochę za wielki, a różu rzadko używam.

Sama nie wiem czy są to podróbki.... ale nawet jeśli to mi to jakoś nie przeszkadza:) Za taką cenę, pędzle są idealne:)
A Wy co sądzicie?:)

Komentarze

  1. Także bardzo mnie kuszą chińskie pędzle, te odpowiedniki real techniques mają dobre opinie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej przydałby mi się fioletowy do cieni, ponieważ mój już jest lekko zużyty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Proponuje nie uzywac pedzla z rozowa skowka poniewaz mozna sobie narobic plam i krzywde jest za prosto sciety :) do bronzera /rozu przeznaczone sa pedzle z scietym wlosiem

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)