NIVEA Repair & Targeted Care



W ostatnim czasie Nivea weszła z nowością do włosów, duetem Repair & Targeted Care. Ja miałam możliwość przetestować szampon i odżywkę dzięki kampanii BLOGmedia
Nowa linia produktów przeznaczona jest do włosów zniszczonych i suchych, czyli idealnie dla mnie.

 


Kilka słów od producenta:
Czujesz, że twoje włosy potrzebują regeneracji? Szampon NIVEA Repair & Targeted Care i odżywka NIVEA Repair & Targeted Care to skuteczne rozwiązanie twojego problemu.
Nowy szampon NIVEA Repair & Targeted Care to produkt, który dzięki nowoczesnej technologii KERADETECT™, nie tylko pielęgnuje włosy, ale przede wszystkim precyzyjnie je regeneruje. Odpowiedzialne za to są aż trzy składniki: pantenol, płynna keratyna i aktywne cząsteczki regenerujące. Ostatni składnik to substancja naładowana dodatnio, podczas gdy uszkodzone fragmenty włosa zawsze posiadają naładowanie ujemne – to pozwala im się przyciągać i precyzyjnie trafiać cząsteczkom regenerującym w miejsca z ubytkami.

By dopełnić działanie szamponu, koniecznie użyj odżywki NIVEA Repair & Targeted Care! Nowa odżywka z linii NIVEA Repair & Targeted Care idealnie uzupełnia działanie samego szamponu. Używając odżywki zapewniasz włosom, nie tylko zdrową kondycją na zewnątrz, ale pozwalasz wnikać składnikom głęboko w jego strukturę. Warto używać odżywki dopasowanej do szamponu. Wówczas działanie obu produktów uzupełnia się, dając efekt jeszcze piękniejszych, zregenerowanych włosów na co dzień. Nie czuję by po niej moje włosy były miękkie, nie ułatwia też rozczesywania.

Skład: Aqua, Stearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Dimethicone, Panthenol, Hydrolyzed Keratin, Lanolin Alcohol (Eucerit®), Macadamia Ternifolia Seed Oil, Oryzanol, Silicone Quaternium-18, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Trideceth-6, Trideceth-12, C12-15 Pareth-3, Coco-Betaine, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Lactic Acid, Citric Acid, Potassium Sorbate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Benzyl Alcohol, Alpha-Isomethyl Ionone, Parfum.




 Szczerze mówiąc mam mieszane uczucia co do NIVEA Repair & Targeted Care. 
Szampon bardzo polubiłam, dobrze myje włosy i widać poprawę struktury włosów. Zapach jest piękny, delikatny ale pozostaje na włosach. Dobrze zmywa moje przetłuszczające się włosy. Jedynie co mam zastrzeżenia to do tego że szampon jest nie wydajny. Użyłam go kilka razy i już go kończę. 
Niestety odżywka to nie moja bajka.  Nie zauważyłam by pomagała w rozczesywaniu, nawet mam wrażenie że włosy się bardziej plączą. Jak dla mnie nie współgra z szamponem, a nawet przeszkadza mu w działaniu. Po niej włosy dość szybko mi się przetłuszczają, gdy umyję włosy wieczorem to czuje że rano że chyba znowu je trzeba jak najszybciej umyć. 

 

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)