Lakierowy zawrót głowy.


Dziś przychodzę z postem o moich nowych maleństwach w kolekcji "paznokciowej". W piątek wpadły mi w oczy lakiery, które zobaczyłam na jednym z blogów. Powiedziałam sobie: musze je mieć!. Akurat nadarzyła się okazja bo planowałam sobotnie wielkie zakupy, dlatego gdy zobaczyłam SuperPharm od razu do niej pobiegłam ( oczywiście jak to ja nie wyszłam tylko z lakierami, ale dziś tylko o lakierach). Długo stałam i je wybierałam i wybrałam trzy, a żałuje że nie wzięłam ich więcej.
Za dwa z nich zapłaciłam 2,49 a za trzeci 4,99. 










Life Lakier Kropki 07

Life Lakier Kropki 01




Life Lakier Włoski(paseczki) 17




Oczywiście mijałam też Sephore i zakupiłam tam lakier i Nail Patch Art - Lakier z drukowanymi wzorami.



 Wczoraj wieczorem pojechałam z mamą do Biedronki, patrzę a tam wyprzedaż lakierów. Niestety nie było dużego wyboru. Kupiłam 4 z czego jeden pójdzie do zestawu który planuje którejś z Was podarować w rozdaniu w listopadzie:)






Komentarze

  1. Te z SP również mi się podobają! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakiery Life wyglądają fajnie, jestem ciekawa jak prezentują się na paznokciach. ;)

    Pozdrawiam i obserwuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolrowe brokaty z Life bardzo lubię, mam ich kilka :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)