Mix kosmetyczny ShinyBox

Witam :) Nareszcie wracam po ponad miesięcznej nieobecności. Niestety komputer mi sie zepsuł i mimo wymiany kilku części nadal się zawiesza więc trudno mi pisać posty:( Ale dam radę;)

Dziś przychodzę z mixem kosmetycznym od ShinyBox. W tamtym tygodniu był dostępny za 29 zł. Bardzo szybko się wyprzedał. Jakiś czas zastanawiałam się czy zamówić sobie pudełeczko, dlatego stwierdziłam że na próbę zamówię to. I na pewno zamówię standardowe jeszcze. 

Kosmetyki dostałam w ładnym pudełeczku, z drugich urodzin Shiny.
Oprócz gąbeczki do podkładu, nic więcej mnie w nim  nie urzekło. Dostałam 3 produkty do twarzy, który jeden oddam mamie bo niestety wiekowo nie dla mnie i jeden produkt do stóp. 




1. SYIS Make-up Blender. 

Bardzo chciałam mieć tą gąbeczkę i moje marzenie się spełniło :) Zobaczymy jak się będzie sprawdzać

Cena: 50 zł/szt.


2. Estre Belle Maseczka kolagenowa w kremie.

Maseczka ma pielęgnować skórę suchą i wrażliwą. Zawiera kolagen, wosk pszczeli i tokoferol.

Cena: 131,99 zł/50 ml. Dostajemy 15 ml.

3. BANDI Hydro Care. Krem intensywnie nawilżający. 

Krem przeznaczony do pielęgnacji skóry normalnej, mieszanej i tłustej. Doskonały pod makijaż. 

Cena: 48 zł/50 ml. Dostajemy 30 ml.







4. YASUMI Emerald Cooling Mist. 

Odświeżająca mgiełka do nóg. Odświeża i daje poczucie lekkości nóg oraz stymuluje mikrokrążenie krwi.

Cena: 39 zł/ 200 ml. Dostajemy 50 ml. 

5. DERMIKA Skin Calligraphy. Serum "Koncentrat Piękna".

Redukuje zmarszczki, poprawia napięcie skóry i ochrania przed starzeniem. Produkt dla kobiet ok. 40 roku życia. 

Cena: 84,50 zł/30 ml. Dostajemy 5 ml.






Zaobserwuj :) Klik

Komentarze

  1. Najbardziej spodobała mi się ta gąbeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serum z dermiki.... chcę, chcę :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie też podoba się gąbeczka jest idealna w nakładaniu podkładu.Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)