Lakiery do 5 zł. Hit czy Kit? + perełki ( kawior) z Lovely.


(moje piekne, jeszcze wtedy krótkie paznokcie :P )
Jakiś czas temu zaopatrzyłam się w nowe lakiery do paznokci. Każdy z nich kosztował nie więcej niż 5 zł. Ale czy są one gorsze od tych za 10 zł lub więcej? Oczywiście że NIE! 

Oprócz Golden Rose to każdym musiałam pomalować dwie warstwy ( mnie taki efekt bardziej zadowolił), ale jedna warstwa też pięknie wyglądała. 
Lakiery szybko schną i długo utrzymują się na paznokciach. 






WIBO. Lovely Pearl Nails. Od jakiegoś czasu poszukiwałam ozdobnych perełek. Znalazłam je w Rossmannie. Cena 7,99 zł. Miałam obawy czy dobrze będą się nakładały i co ważne ile będą się trzymały. I moje wątpliwości się nie sprawdziły. Perełki długo trzymają się na paznokciach i szybko się aplikują. Pierwszy raz pomalowałam je bezbarwnym lakierem, by trzymały się dłużej. jednak to był zły pomysł. Perełki straciły swój naturalny kolor i już tak ładnie się nie mieniły.


BeBeauty. Piękny nudziak z Biedronki :)


Golden Rose Color Expert. 18. Super go się aplikuje dzięki szerokiemu pędzelkowi. Kolor jest mocno napigmentowany. Marzy mi się jeszcze kolor 51 więc na pewno na dniach go zakupię. :)

Pablo. Kupiony na promocji w drogerii Dayli. Na zdjęciach nie widać jego dokładnego koloru ale to taki bardzo jasny błękit.

CAIRUO. Lakier fluorescencyjny kolor 03.

Chapm Limit. Bezbarwny lakier z brokatem.




Komentarze

  1. Witaj :) Nominowałam cię do Liebster Blog Award . Szczegóły u mnie na blogu :http://chabrowe-wariacje.blogspot.com/.. Jeśli odpowiesz na moje pytania to koniecznie daj znać! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)