Zostałam nominowana kolejny raz do Liebster Blog Award, z czego się bardzo cieszę. Dziękuję za nominacje Chabrowe Wariacje

http://chabrowe-wariacje.blogspot.com/

Zasady : "Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

 

Pytania które mi zadano :

 


1.    Jaką książkę poleciłabyś na jesienny wieczór?
Książkę… hmm ostatnio bardzo wciągnęła mnie książka pt. „Krzyk pod wodą” więc jeśli ktoś lubi takie bardziej przerażające opowieści to polecamJ

2.    Czego najbardziej nie lubisz robić?
Nie lubie myć podłóg ;) Wszystko mogę posprzątać oprócz tego

3.    Jeśli nie musiałabyś martwić się o pieniądze to co byś robiła w życiu?
Nadal bym pracowała, nie wyobrażam sobie siebie jako nic nie robiącą. Leżenie i obijanie się to nie dla mnie.

4.    Jaki najgorszy prezent otrzymałaś na urodziny/święta?
Chyba nie było takiego. Z każdego prezentu się cieszę.

5.    Czy jesteś zadowolona ze swojego wyglądu?
Nie. Wiele bym zmieniła w swoim wyglądzie i to robie 

6.    Szpilki ,baleriny czy trampki?
Wszystko;) Szpilki na impreze, balerinki na dłuższe wyjścia a trampki na ekstremalne wyprawy

7.    Co poprawia ci humor?
Ciepłe kakao, dobra muzyka, koc i mój piesek

8.    Gdzie spędziłaś swoje najlepsze wakacje i dlaczego ?
Najlepsze wakacje spędziłam nad morzem w tym roku. Nigdy tam nie byłam i byłam zafascynowana pobytem tam 

9.    Czym zajmujesz się poza blogowaniem?
Uczę się i szykuje na studia 

10.  Twój największy sukces w życiu?
Skończenie technikum ;d

11.  Jesteś domatorką czy lubisz spędzać czas poza domem?
Raczej jestem domatorką.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Pytania które zadaje Wam :


           1. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku? Uzasadnij odpowiedź.

2. Dom czy mieszkanie? Uzasadnij odpwiedź.

3 Kot czy pies?

4.  Czego żałujesz w życiu?

5. Twój idealny dzień.

6. Dlaczego zacząłeś/ęłaś pisać bloga?

7. Jesteś raczej twarda czy wrażliwa?

8. Jaka jest twoja wymarzona praca?

9. Jaki masz stosunek do uzależnień np. papierosów, alkoholu bądź narkotyków (broń Boże)?

10. Co Cię inspiruje do prowadzenia bloga?

11. Twój sposób na relaks?


Blogi które nominuje:

http://wmoimczasiewolnym.blogspot.com/



FACEBOOK
zapraszam również do obserwowania.






Komentarze

  1. Bardzo dziękuję za nominację. :) A czy mogę na nią odpowiedzieć na swoim głównym blogu? http://grimagee.blogspot.com/
    Gdyż blog, który nominowałaś przeznaczony jest jedynie do fotografii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe odpowiedzi :)
    życzę sukcesów w blogowaniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post :)
    Może wspólna obserwacja?
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się Twój blog. :) Obserwuję i liczę na rewanż. :* Zapraszam ! :* http://fashion-beautynails.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)