L'Oreal True Match N2 VANILLA


Cześć, dziś przychodzę do Was z recenzją podkładu L'Oreal True Match w odcieniu N2 VANILLA. Dostępny na stronie e-szminka.pl



True Match to pierwszy tak doskonale dopasowujący się podkład od L`Oréal Paris. Gama 9 odcieni pozwoli każdej kobiecie znaleźć swój idealny odcień. Udoskonalona formula z olejkami eterycznymi i składnikami nawilżającymi dopasowuje się do odcienia i struktury skóry.
Składniki aktywne:
Nowe pigmenty - Nowa formula True Match została wzbogacona o trzy nowe hybrydowe pigmenty. Dzięki temu podkład True Match osiąga jeszcze lepsza precyzje kolorystyczna. Nowe pigmenty efektywnie dopasowują sie do cieplej, zimnej i neutralnej tonacji skóry.
Olejki - Rewolucyjne połączenie czterech olejków eterycznych dla wyjątkowego komfortu aplikacji i równomiernego wykończenia makijażu. Zapewnia doskonale rozprowadzenie podkładu, łatwość użytkowania i wyjątkowo sensoryczne doświadczenie.
Składniki nawilżające - Nowa, kremowa formula zwiera kombinacje gliceryny, witaminy E i B5 dla wyjątkowego komfortu. Pozostawia skórę gładką i miękka w dotyku.

Dość długo myślałam by kupić w końcu ten podkład jednak jakoś nie byłam do końca przekonana. I to był błąd. Od pierwszego nałożenia zakochałam się. Mój kolor to N2 Vanilla. Odcień wpada lekko w różowe tony. Opakowanie szklane z pompką.

True Match ma bardzo przyjemną formułę, dobrze się rozprowadza, nie waży się na skórze. Podkład idealnie stapia się z naszą skórą i dobrze współgra z korektorem i pudrem. Konsystencja średnio rzadka. Krycie ma dość średnie, dlatego nie zakryje on dobrze większych niedoskonałości. Jest bardzo lekki, nie wygląda byśmy miały na buzi tonę tapety. Nie tworzy plam ani zacieków.

Trzyma się na skórze kilka godzin i nie wyciera się. Najlepiej zmatowić go od razu pudrem bo może się dość świecić bo jakimś czasie. Skóra dzięki True Match wydaje się być zdrowsza i promienna.
Zapach ma bardzo przyjemny, neutralny. Nie ciemnieje po nałożeniu.
Myślę, że na lato będzie moim podkładem numer 1 zważywszy na jego lekkość:)



Dzięki życzliwości drogerii e-szminka.pl mam dla Was kod rabatowy -10% na kosmetyki MUR:) Kod ważny do 10.03.
 Kod: wiosna


Komentarze

  1. Jest to moja ulubiona firma jeśli chodzi o podkłady - uwielbiam ich konsystencję i długi efekt matu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go, dobrze się u mnie sprawdzał :) teraz mam ciemniejszy kolor, ale musi poczekać do lata, aż będę nieco bardziej opalona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że fajnie sprawdzi się latem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. JA go lubię daje fajne naturalne wykonczenie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo go lubię ;) Mam kolorek 1N i jest delikatnie zbyt różowy dla mnie, ale jak się go ładnie wyblenduje na szyję to jest okey ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam i byłam zadowolona. Mimo wszystko wolę podkłady mineralne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podkład bardzo lubię, idealnie się sprawdza na suchej skórze. Używam w tym samym odcieniu i jest to mój numer 1 w podkładach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio o nim głośno i myślę, że słusznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie miałam tego słynnego podkładu. Skuszę się na niego podczas promocji w Rossmannie.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)