Zamówienie z drogerii E-szminka.pl

Hej :) Parę dni temu pokazałam Wam na instagramie kilka kosmetyków jakie otrzymałam z drogerii internetowej E-szminka.pl Drogerie internetowe stały się dość popularne, ponieważ dużo taniej kupimy kosmetyki w internecie niż stacjonarnie. E-szminka.pl poznałam dość nie dawno i miałam okazję zamówienia kilku rzeczy.



Każdy z poniższych kosmetyków będzie miał osobne recenzję. A co zamówiłam?

Podkład L`Oreal True Match w odcieniu N2 Vanilla na który czaiłam się dość dawno. Cena: 39,90 zł

Puder Rimmel Stay Matt mój odcień to 003 Peach Glow niestety tego odcienia nie znalazłam już na stronie dlatego podlinkowałam Wam najbardziej pożądany 001 Transparent. Cena: 17,99-22,99 zł

Korektor w płynie  Eveline Art Scenic w odcieniu 04 Light. Cena: 13,90 zł

Eyeliner Eveline Celebrities w kolorze czarnym. Cena 11,89 zł

Paletka cieni Joko Perfect Your Look, 305 Satin. Trio pięknych neutralnych kolorków. Cena: 15,90 zł

Dostawa błyskawiczna, a ceny rewelacyjne. Łatwy kontakt z drogerią. Szeroki wybór od kosmetyków do makijażu, po pielęgnacje ciała aż po zapachy :)

A już od 200 zł Darmowa Dostawa :)


 Którego kosmetyku jesteście najbardziej ciekawi i chcielibyście o nim przeczytać w pierwszej kolejności:)


Pierwsze zdjęcie pochodzi z freepik.com

Komentarze

  1. Pokaż szybko tą paletkę cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zaraz zobaczę co mają w asortymencie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego sklepu, lecę zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna nazwa. Zajrzę do tej drogerii

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie szukam takiej drogerii internetowej :) na e-szminkę zobaczę na pewno

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam drogerii.
    Zapraszam do rozdania: http://zuzkapisze.blogspot.com/2017/02/rozdanie-na-dzien-kobiet.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej drogerii. A puder z Rimmel mam własnie w tej najbardziej pożądanej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowa drogeria. Chętnie zerknę co tam mają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie poszperam w tej drogerii, bo wcześniej na nią nie wpadłam

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz mam styczność z tą drogerią i chętnie ją odwiedzę :D
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne zamówienie, mam podkład L`Oreal True Match również w tym samym odcieniu i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dosc drogi ten podklad, zwlaszcza, ze w innych drogeriach jego koszt jest nawet 10 zl mniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam podkład True Match i puder Stay Matt :D Podkładu nadal używam, natomiast do pudru już od dawien dawna nie wracam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)