Joko Perfect Your Look cień trio Satin 305

 

Cześć. Jeśli tak jak ja kochacie cienie do powiek to serdecznie zapraszam Was na ten wpis. Dziś pokaże Wam trio od Joko o numerze Satin 305




Formuła HIGH PIGMENT, dla mocnego efektu!
Luksusowa paletka kryje w sobie aksamitne cienie z dodatkiem jedwabiu o satynowym wykończeniu. Bezparabenowa formuła wzbogacona wysokiej jakości komponentami gwarantuje równomierną aplikację kosmetyku na powiece, zapewniając lepszą trwałość i większą intensywność koloru. Produkt zawiera naturalny filtr ochronny przeciw promieniowaniu UVA i UVB, łączy w sobie zmysłowość oraz połysk prasowanych cieni o głębokiej barwie.


 Paletkę Joko Perfect Your Look wybrałam ze względu na to że jest mała i idealnie nada się na wyjazdy a taka właśnie była mi potrzebna. Kolory które mnie najbardziej interesowały to neutralne odcienie, dlatego wybór padł na numer 305 Satin.


Trio zamknięte jest w czarnym, plastikowym opakowaniu z małym lusterkiem. 305 Satin jest w kolorach beżu i brązów. Wykończenie cieni jest satynowe, a pigmentacja dość średnia. Niestety osypują się przy nakładaniu na pędzel dlatego lepiej otrzepać go przed nałożeniem na powiekę. Ładnie się je blenduje, nie mieszkają się w jedną plamę. Trzymają się długi, ale polecam stosować pod nie bazę.
Do wyboru mamy kilka wersji kolorystycznych.


Cena: ok 16 zł
Dostępność: E-szminka.pl

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)