Delia Matt Liquid Lipstick| Audrey, Elizabeth, Marylin

Cześć, dziś post o moich ulubionych produktach czyli matowych pomadkach. W ostatnim czasie przyszły do mnie nowe płynne, matowe pomadki od Delia Cosmetics czyli Matt Liquid Lipstick.


Matowa, trwałą płynna pomadka do ust, to najnowsze osiągnięcie technologiczne w makijażu Delia Cosmetics.
Kolekcja zawiera 6 głębokich kolorów oznaczonych imionami popularnych gwiazd filmowych.
Cechy Liquid Lipstic Matt&Long lasting
  • gwarantowany efekt matowy
  • trwałość do kilku godzin
  • nie odbija się na szklankach, kieliszkach, kubkach
  • receptura jest wykonana z nowoczesnych polimerów, które nie wysuszają ust
  • przyjemnie pachniePomadki są skierowane do kobiet, które lubią pomadki, używają ich na co dzień lub na wyjście i chcą mieć ją jak najdłużej na ustach bez domalowania - nie jest to błyszczyk.
    

W ofercie znajduje się 6 odcieni: Brigitte, Audrey, Sophia, Elizabeth, Claudia, Marylin. Mam przyjemność posiadać tylko trzy z tych kolorków, ale strasznie kusi mnie Brigitte i chyba go kupię:)

Pomadki są średnio gęste co ułatwia rozprowadzanie po ustach. Nakładają się równomiernie i zasychają na piękny mat w kilka sekund, dlatego też miałam problem by zrobić ich zdjęcia na ustach bo trudno było je zetrzeć :) Utrzymują się na ustach kilka godzin nawet gdy jemy i pijemy. Tak jak zapewnia producent nie odbijają się na szklankach podczas picia. 



Opakowanie bardzo eleganckie, ze złotymi napisami, a sam produkt widoczny jest w opakowaniu w kształcie szminki. Mimo mocnego matu nie wysuszają ust ani nie podkreślają suchych skórek. Kolory są bardzo napigmentowane i nie "zjadają się" od wewnętrznej strony ust.  Jedyny minus to naklejka z nazwą, niby jest to dobre rozwiązanie bo mamy pewność, że nikt przed nami nie otwierał produktu, ale później ciężko odkleja się je

02 Audrey, jest to mój ulubiony kolor. Piękny brudny róż idealny na co dzień.  

04 Elizabeth kolor bardzo intensywny, na razie się do niego próbuję przyzwyczaić:)

06 Marylin klasyczna czerwień z nutą malinowego odcienia.  Do makijażu wieczorowego będzie wyglądała obłędnie. 


Komentarze

  1. Koniecznie muszę je sobie kupić

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne odcienie pomadek. Pięknie prezentują się na ustach, chętnie bym kupiła w każdym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam je już wszędzie, an tylko profilach instagramowych że zliczyć nie mogę :) niestety w sklepie żadnym

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się 02.Reszta to raczej nie moje kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam je i są bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapowiadają się świetnie, tylko pewnie ciężko je będzie zdobyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam sobie kupić jakiś kolor, ale niestety nie było ich jeszcze w szafie Delii u mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Zainteresowałaś mnie tymi pomadkami, wyglądają bardzo fajnie ;)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia, 04 Elizabeth podoba mi się najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  10. Mają ładne kolorki, chociaż mnie nie ciągnie do nich. Wydaje mi się, że można znaleźć nieco lepsze w tej samej cenie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)