Magnesy ze zdjęciem z Booklet.pl


Cześć, na pewno każdy lubi wywoływać zdjęcia na których są najważniejsze wspomnienia, ale czy nie fajniej mieć je np. na lodówce?:D Magnesy ze zdjęciem od Booklet.pl to coś co od nie dawna skradło serce moje i mojej rodziny.




Zdjęcia są jak z Polaroida jednak z magnesem. Możemy je również podpisać i przyczepić w miejscu jakie nam się podoba (oczywiście musi być to metalowa powierzchnia).
Magnes jest na tyle delikatny że nie powoduje nam zarysowań, ale jednocześnie dobrze się utrzymuje na powierzchni.
Zdjęcia mają wysoką jakość, a kolory są intensywne więc wszystko idealnie widać.

Idealny sposób na prezent. Sama podarowałam kilka rodzinie:)

Przesyłka idzie w kilka dni, wszystko dobrze zabezpieczone by nic nam się nie zniszczyło.

Cena Magnesów to tylko 29zł za 16 szt.
Drukarnia Booklet ma w swoim asortymencie wiele ciekawych propozycji jak np. naklejki z logo i wiele, wiele innych.

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)