Hej :) W ostatnim czasie otrzymałam kilka rzeczy ze strony Zaful.com. Paczek było  dwie więc posty również podzielę na dwie części by Was nie zanudzać moją osobą :D



Z góry przepraszam za zdjęcia mojej twarzy ale w ostatnim czasie stan mojej skóry się diametralnie zmienił. Nigdy nie miałam aż takich problemów, ale walczę z tym tak że mam nadzieje że już nie długo nie będę straszyć :P

Pierwszą rzeczą jest przecudowna kurteczka o której już dawno marzyłam. Idealna na cieplejsze dni. Bardzo dobrze wykonana, na suwak. Na rękawach ma wszyte gumy, co daje nam lepszy komfort. Materiał ala skórka.  Klik

Następna jest biała koszula w czarne serduszka. Materiał bardzo przyjemny, przewiewny, lekko prześwituje. Guziki na wysokości łokcia pozwalają nam zrobić krótsze rękawy. Przepraszam że zdjęcia nie ma na mnie ale niestety nie dopina mi się w biuście więc bym musiała świecić cyckami, a tego nie chce :) Klik



I ostatni to kompletna porażka jak dla mnie. Myślałam że okulary będą lustrzane i może wtedy by mi było w nich lepiej ale w takich wyglądam śmiesznie. Źle się w nich czuje, niestety nie pasują zbytnio do mnie:)  Klik


Komentarze

  1. Ta koszula w serduszka świetna, szkoda że na Ciebie nie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, extra rzeczy :-) chyba sama skuszę się na współpracę :-) Buziaki!!

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2017/02/february.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rzeczy! Najbardziej podobają mi się okulary :) Będą idealne na lato. Zapraszam do mnie N1D4EU7Z

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna koszula. Cudownie wyglądasz w loczkach <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że koszula się nie dopina, bo jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Robiłam już kilka podejść do takiej kurtki, może tej wiosny w końcu kupię :) Koszula piękna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurteczka jest super ;) No i szkoda troszkę tej koszuli, bo wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez często nie dopinam sie w biuście. Ciężko mi dobrać koszule

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety też często mam ten problem, że nie dopinam się w biuście w koszulach :( Kurteczka za to przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurtka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)