INSTABOOK zachowaj wspomnienia w jednym miejscu

 
Kocham mieć masę albumów ze zdjęciami, jakoś nie jestem fanatyczką trzymania ich w telefonie czy na komputerze bo jak wiadomo czasem coś się może stać i zdjęcia skasują się nieodwracalnie. Dlatego od razu lecę je wywołać. Jednak ostatnio miałam możliwość stworzenia własnego Instabook 



Stworzenie takiego albumu jest banalnie proste. Wchodzimy na stronę Printu.pl. Wybieramy twardość okładki i w następnym kroku dodajemy wybrane przez nas zdjęcia. Mogą one być bezpośrednio z Instagrama lub z dysku komputera. A żeby nie było nudno mamy do wyboru wiele kolaży ze zdjęć i możliwość podpisów. Ja zdecydowałam się że moja książka będzie zawierała najważniejsze dla mnie momenty. Nie uśmiechało mi się tworzyć jej ze wszystkich zdjęć z mojego insta, ponieważ mam w większości tam pokazane kosmetyki, a po co mi foto książka ze zdjęciami samych kosmetyków;P

Wybrałam zdjęcia z moich chrzcin, z moim chrześniakiem, zdjęcia z koleżankami, kuzynami a tak że ze spotkań blogerskich.

Książka może być idealnym prezentem np. na Dzień Kobiet. Dla siostry, przyjaciółki czy mamy. W Instabooku możemy umieścić wszystkie najważniejsze chwile, które pozostaną na lata w naszej pamięci i w.... takim oto albumie.

Jeśli jesteście zainteresowani zamówieniem Instabook to mam dla Was zniżkę -25% ! Wystarczy że wejdziecie w ten link  KOD

Komentarze

  1. super zdjęcia, lubię wersje papierowe fotek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest cudny, zwłaszcza jako prezent dla kogoś bliskiego :)
    www.mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Super to wygladą jest świetny . Zapraszam ma na zapiski-z-kultura-by-nadine.blogspot.com/ również obserwuję twoj blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czekam na swój egzemplarz i się doczekać nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł! Tym bardziej że nawet gdy zachowuje zdjęcia z telefonu to po czasie gubią się gdzieś w folderach komputera, a tak pod ręką i o wiele mniej szukania.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda super, fajna tez na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  8. No powiem szczerze, że super to wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł :) Idealne na prezent dla bliskiej osoby :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)