Dr. Hauschka Concealer 02 Ciepły beż


Hej :) Dziś zapraszam Was na post o korektorze od Dr.Hauschka który posiadam w odcieniu 02 ciepły beż. Jesteście ciekawi opinii? Zapraszam do dalszego czytania;)




Delikatny krem kryjący maskuje drobne niedoskonałości, zaczerwienienia i cienie pod oczami. Kompozycja z roślin leczniczych: przelotu pospolitego, marchwi i nagietka przynosi ukojenie podrażnionej skórze. Dzięki obrotowemu aplikatorowi można łatwo i precyzyjnie nałożyć korektor.
Dostępne opakowania: aplikator 2,5 ml.
Skład: Water (Aqua), Alcohol, Daucus Carota Sativa (Carrot) Root Extract, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Glycerin, Mica, Cetearyl Alcohol, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Calendula Officinalis Flower Extract, Anthyllis Vulneraria Extract, Fragrance (Parfum), Limonene*, Linalool*, Citronellol*, Benzyl Benzoate*, Benzyl Salicylate*, Geraniol*, Farnesol*, Coumarin*, Citral*, Eugenol*, Bentonite, Sodium Cetearyl Sulfate, Xanthan Gum, Citric Acid, Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Titanium Dioxide (CI 77891), Utramarines (CI 77007), Zinc Oxide (CI 77947).
*składnik naturalnego olejku eterycznego


 Jeśli chodzi o produkty Dr. Hauschka mogliście już przeczytać u mnie na blogu o różu, którym byłam mile zaskoczona.
Tym razem również nie zawiodłam się na korektorze. Produkt znajduje się w poręcznym opakowaniu i wystarczy lekko przekręcić i przez gąbeczkę wychodzi nam korektor.

Konsystencja gęsta, zapach dość wyczuwalny, trochę drażniący ale po nałożeniu jest niewyczuwalny. Bardzo dobrze kryje, jednak pod oczy jest on dla mnie za ciężki i używam go na niedoskonałości z którymi świetnie sobie radzi. Nie roluje się ani nie ściera.
Kolor 02 ciepły beż jest dość ciemny dla mnie jak na tą porę, dlatego lekko go rozjaśniam, ale na lato będzie idealny. Jeśli szukacie mocno kryjącego korektora wypróbujcie ten od Dr. Hauschka :)

Komentarze

  1. Fajnie, że ma mocne krycie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz o nim słyszę, ale z wielką chęcią bym przetestowała korektor jak i inne produkty z tej marki, wydają się warte uwagi :). pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne opakowanie, może sama się na niego skusze :D
    http://www.rosewhiff.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w sumie dopiero od niedawna stosuję jakiekolwiek korektory i w sumie w większości z Sephory, ale na pewno to dobra rzecz.

    http://pannawsieci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda ciekawie, taki by mi się przydał. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba przetestuję :) obserwuje i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie używałam korektora, ale ostatnio myślałam o jego zakupie. Może sięgnę po korektor z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, zajrzę tu jeszcze nie raz 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. I oczywiście zapraszam do Mnie
    http://caroline2.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Od kilku miesięcy szukam takiego korektora i chyba znalazłam. Super konsystencja i kolor. Ja bede potrzebowala chyba 1. Dziekuje za podpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie szukam dobrze kryjącego korektora. Ten mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie udało Ci się go kupić? ;)
    Mam tylko jedno zastrzeżenie co do wielkości. 2,5 ml to troszkę mało? Jak wygląda jego zuzycie??
    https://magdalaa.blogspot.com/2017/02/ulubiency-112-styczen.html Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostępny tutaj: http://www.dr.hauschka.pl/Korektor-02-cieply-bez-2,5ml
      No zgadzam się pojemność mała, ale nie potrzeba zbyt dużo go więc myślę że na długo starczy;)

      Usuń
  13. Dobre krycie co prawda u mnie nie jest aż tak potrzebne ;) Ale korektor ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuje! ;)
    Ale śliczny post i zdjęcia! :)
    Super blog i posty powodzenia w blogowaniu! ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy nie uzywalam, musze wyprobować ;)


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze wspominam podkład tej marki. Był za ciemny, ale to co robił ze skórą to magia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie słyszałam o tym korektorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam o tej marce, skład ma rzeczywiście zachęcający :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aplikator jest swietny! Mysle,ze cudownie by sie go nakladalo! Szukam jakiegos dobrego produktu,moze wyprobuje z twojego polecenia! Super post!
    http://wiktoria-kozlowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ma bardzo ładny odcień, co na korektory rzadko się zdarza :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja korektora używam jedynie pod oczy. Zatem podejrzewam, że dla mnie też byłby za ciężki. Dziwny ten aplikator z gąbką :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Koniecznie muszę go wypróbować, bo obecny korektor, którego używam nie spełnia moich oczekiwań i ma prawie wszystkie cechy złego produktu :) Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda, że pod oczy niezbyt się nadaje :( Do twarzy raczej nie używam korektora :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja już mam swój ulubiony korektor :D

    Obserwujemy? :)

    start-afire.blogspot.com

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny korektor! Chętnie bym sobie taki kupiła, akurat mój się już skończył, używałam z maybelline affinitone również polecam! ;*
    Obserwujemy? :))
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna opinia i udany post :)
    Mi korektor się właśnie skończył i musze zakupić nowy
    Pozdrawiam. lu

    OdpowiedzUsuń
  27. Poszukuję właśnie idealne korektora ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wygląda ciekawie, ale ja z tych bladolicych, więc dla mnie pewnie też byłby za ciemny :(

    OdpowiedzUsuń
  29. słyszałam o ich produktach,a le nie miałam okazji używać ;) dla mnie pewnie tez byłby za ciemny

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)