Cześć! Czy Wy też tak jak ja macie fioła na punkcie etui na swój tel? Jeśli tak to ten post jest dla Was. Lubię jak mój telefon ma ładne obudowy, przez co nie jest nudny, dlatego staram się co jakiś czas kupować nowe. Jakiś czas temu otrzymałam dwa nowe ubranka na swój telefon od Etuo.pl



Pierwszy z nich jest ze wzorkiem bardzo modnego ostatnio marmurku Klik, a drugi idealny dla blogerki urodowej czyli w szminki, perfumy, pudry itp. Klik
Co od razu mi się spodobało? Materiał z jakiego zostały wykonane. Nie jest on cienki, a bardzo porządny i gruby. Nie żółknie, co w moich poprzednich zauważyłam już po kilku dniach. Dość trudno je zdjąć co jest plusem bo nie ześlizgują się. Na przyciski są dziurki więc z odblokowaniem nie będzie problemu.
Wzory nie ścierają się, a kolory ich są nasycone. 



Komentarze