Blogmas2016, dzień 2: Za co kocham zimę

Pora na 2 dzień Blogmas. Dziś będzie to TAG w którym odpowiem na pytania dotyczące zimy.



1. Ulubiony produkt do ust?
Jak dla mnie najlepsze są tylko jajeczka EOS. Używam ich od dawna, mam kilka wariantów smakowych i nie wyobrażam sobie zimy bez nich. Zimą najważniejsze jest dla mnie nawilżanie.

2. Ulubiony wosk?
Kocham wszystkie woski które są świąteczne i zimowe. Ciężkie, najlepiej męskie zapachy uwielbiam najbardziej.

3. Ulubiony napój?
Zimą piję tylko mleko z miodem. 

4. Ulubiony dodatek/ ubranie?
Obowiązkowo rękawiczki i czapka. Nie pamiętam kiedy ostatni raz chodziłam w czapce, ale od roku tak mi marzną uszy i ręce że nie ruszam się z domu bez czapki i rękawiczek.

5. Co najbardziej lubisz robić zimą?
Gdy jest dużo śniegu i mróz lubię iść do babci po południu i wracać wieczorem. Uwielbiam gdy śnieg skrzypi mi pod nogami:)

6. Ulubiona fryzura na zimę?
Zawsze noszę rozpuszczone włosy i podpiętą grzywkę :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)