GlySkinCare Krem do twarzy ze złotem

Dość ciężko znaleźć mi idealny krem do twarzy, który moja skóra zaakceptuje w 100%. Jednym z moich ulubieńców jest krem ze złotem firmy GlySkinCare dostępny na diagnosis.pl


Krem do twarzy ze złotem i kolagenem wzbogacony wyciągami z kawioru i kolagenu ma silne działanie przeciwstarzeniowe. Zapobiega utracie wody z naskórka, poprawiając poziom jego nawilżenia dzięki czemu korzystnie wpływa na jędrność i napięcie skóry. Właściwości ochronne kremu przed wolnymi rodnikami przyspieszają regenerację delikatnej skóry twarzy i szyi powstrzymując oznaki starzenia.
Aqua, Cetyl Alcohol, Caprylic/Capric Triglyceride, Isoamyl Cocoate, Crambe Abyssinica Seed Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Tapioca Starch, Ceteareth-20, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Phenoxyethanol, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Allantoin, Panthenol, Propylene Glycol, Caviar Extract, Cetearyl Glucoside, Ethylhexylglycerin, Parfum, Sodium Hyaluronate, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Niacinamide, Ubiquinone, Squalane, Collagen Amino Acid, Butylene Glycol, Myristoyl Tripeptide-31, Lactose, Gold, Potassium Silicate, Aluminium Silicate, Disodium EDTA, Alpha-Isomethyl Ionone, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Eugenol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Limonene, Linalool, CI77891, CI77491.

 Krem znajduje się w białej, poręcznej tubce pojemności 50 ml. Konsystencja kremu jest średnio gęsta z lekkimi drobinkami złota. Zapach delikatnie kwiatowy. Krem łatwo rozprowadza się po skórze i szybko wchłania. Nie zostawia lepkiej warstwy. Skóra po nałożeniu produktu jest nawilżona i delikatna. Używam go najczęściej pod makijaż, bo nawilżenie czuć przez długi czas i skóra się nie przetłuszcza. Skóra jest jędrna i napięta, przez co małe zmarszczki są prawie niewidoczne.  Drobinki są widoczne na skórze, ale nie aż tak żebyśmy wyglądały jak posypane brokatem. Jak już wspomniałam bardzo dobrze współgra z podkładem każdego rodzaju, podkład się nie waży ani nie spływa zaraz po nałożeniu.
Mała ilość kremu wystarcza do zaaplikowania na całej twarzy oraz dekolcie, dzięki czemu produktu starczy nam na bardzo długo.

Komentarze

  1. Ciekawostka. Nie spotkałam sie z tym kremem dotychczas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten krem;) ja używam go jako bazę pod makijaż, jest świetny :)

    Obserwuje i zapraszam do mnie
    www.makeupowka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)